تصاویری از گوشی‌هوشمند جدید سونی موسوم به Lavender با صفحه‌نمایش بدون حاشیه و دوربین دوم به همراه فلاش LED لو رفت!

باز هم شایعات گوشی‌هوشمند Lavender در حال انتشار هستند و این‌بار، شاهد لو رفتن یک تصویر مشخص از این گوشی‌هوشمند هستیم که نشان می‌دهد محصول آینده‌ی سونی، از صفحه‌نمایشی با حاشیه‌ی بسیار کم بهره می‌برد. نکته‌ی بسیار جالب که در این تصویر دیده می‌شود، وجود فلاش LED برای دوربین می‌باشد که پیشتر، این مورد در […]

باز هم شایعات گوشی‌هوشمند Lavender در حال انتشار هستند و این‌بار، شاهد لو رفتن یک تصویر مشخص از این گوشی‌هوشمند هستیم که نشان می‌دهد محصول آینده‌ی سونی، از صفحه‌نمایشی با حاشیه‌ی بسیار کم بهره می‌برد.

نکته‌ی بسیار جالب که در این تصویر دیده می‌شود، وجود فلاش LED برای دوربین می‌باشد که پیشتر، این مورد در گوشی‌های Xperia C3 و Xperia C4 وجود داشت. همچنین احتمالا اسپیکرهای این گوشی‌هوشمند در قسمت جلویی گوشی قرار خواهد گرفت. در واقع طراحی این گوشی، شباهت بسیار زیادی به محصولات سری Xperia C مخصوصا C3 داشته و شاید سونی، همچنان نیز قصد دارد تا از طراحی‌های مشابه برای گوشی‌های خود استفاده نماید.

اما شایعات قبلی در مورد این گوشی‌هوشمند، اطلاعاتی ناچیز از مشخصات فنی آن را در اختیارمان قرار میداد که از جمله‌ی آنها می‌توان به صفحه‌نمایشی 1080p (با اندازه‌ای نامعلوم)، چیپ 64-بینی MediaTek MT6752 و اندروید آبنبات‌چوبی اشاره کرد. با توجه به اینکه هنوز گوشی‌هوشمند Xperia C4 عرضه نشده، می‌توان صفحه‌نمایشی کوچکتر را برای این گوشی به نسبت Xperia C3 و Xperia C4 که هر دو 5.5-اینچی هستند، در نظر گرفت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال