گوشی‌هوشمند Xperia Z5، به همراه سنسور 23-مگاپیکسلی Exmor RS عرضه می‌شود

به تازگی تصاویری جدید از رندرهای پرچم‌دار بعدی کمپانی سونی، اکسپریا زد 5 منتشر شده که نشان می‌هد این گوشی‌هوشمند قرار است از سنسور جدید و 23-مگاپیکسلی سونی با نام Exmor RS بهره برد. اطلاعاتی که اخیرا نیز توسط خود سونی منتشر شده، خبر از حالت پیشرفته فوکوس خودکار در این گوشی را تایید می‌کند. که […]

به تازگی تصاویری جدید از رندرهای پرچم‌دار بعدی کمپانی سونی، اکسپریا زد 5 منتشر شده که نشان می‌هد این گوشی‌هوشمند قرار است از سنسور جدید و 23-مگاپیکسلی سونی با نام Exmor RS بهره برد.

اطلاعاتی که اخیرا نیز توسط خود سونی منتشر شده، خبر از حالت پیشرفته فوکوس خودکار در این گوشی را تایید می‌کند. که احتمالا این موضوع به کمک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی در این گوشی مربوط باشد.

Leaked Sony Xperia Z5 press shots confirm 23MP main camera 2

اما در کنار موضوع مربوط به سنسور به کار رفته در این گوشی، اطلاعاتی در مورد رنگ‌های احتمالی اکسپریا Z5 نیز منتشر شده که می‌تواند برای شما جذاب باشد. اینطور که به نظر می‌رسد، این گوشی در حداقل سه رنگ سفید، طلایی و فیروزه‌ای در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. شکل و طراحی کلی این گوشی نیز همانند گذشته بوده و اکسپریا Z5 نیز از زبان طراحی سردمداران خود بهره خواهد برد.

gsmarena_003

کمتر از یک هفته به معرفی Xperia Z5 باقی مانده و سونی قصد دارد پرچم‌دار جدید خود را روز چهارشنبه، یازدهم شهریور معرفی نمایند. در کنار این گوشی، انتظار می‌رود شرکت ژاپنی سونی از گوشی‌های هوشمند Xperia Z5 Compact و Xperia Z5 Premium نیز با صفحه‌نمایش 2K رونمایی کند.

با تک‌نیوز و معرفی رسمی گوشی‌ آینده سونی همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال