لنوو از گوشی‌های جدید K6، K6 Power و K6 Note رونمایی کرد

جدا از اینکه لنوو با معرفی گوشی Z Play موتورولا روزهای شلوغی را در رویداد IFA پشت سر گذاشت، آن‌ها چند گوشی میان‌رده را نیز از خانواده‌ی K6 رونمایی کرده‌اند. سه گوشی K6 Power, K6 و K6 Note سه گوشی میان‌رده‌ی لنوو هستند که اکثر مشخصه‌های فنی‌آن‌ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند. قلب تپنده‌ی هر سه گوشی مورد […]

جدا از اینکه لنوو با معرفی گوشی Z Play موتورولا روزهای شلوغی را در رویداد IFA پشت سر گذاشت، آن‌ها چند گوشی میان‌رده را نیز از خانواده‌ی K6 رونمایی کرده‌اند. سه گوشی K6 Power, K6 و K6 Note سه گوشی میان‌رده‌ی لنوو هستند که اکثر مشخصه‌های فنی‌آن‌ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

قلب تپنده‌ی هر سه گوشی مورد بحث را چیپست اسنپ‌دراگون 430 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای تشکیل داده است. چهار هسته از پردازنده‌ی این چیپست مدل Cortex-A53 با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتزی بوده و چهار هسته‌ی دیگر نیز قدرت 1.2 گیگاهرتزی دارند. گوشی K6  لنوو با 2 گیگابایت رم و دو مدل 16 و 32 گیگابایتی روانه بازار می‌شود و مدل Power این سری هم با 2 گیگابایت رم در نسخه‌ی 16 گیگابایتی و 3 گیگابایت رم در نسخه‌ی 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد. لنوو در گوشی K6 Note هم دو انتخاب را برای کاربران باز گذاشته است؛ حافظه‌ی داخلی هر دو مدل 32 گیگابایتی خواهد بود اما یکی از این دو مدل به حافظه‌ی رم 3 و دیگری به حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی مجهز شده‌اند. در تمامی مدل‌های گفته شده امکان افزایش میزان حافظه‌ی جانبی توسط کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی وجود خواهد داشت.

لنوو از گوشی‌های جدید K6، K6 Power و K6 Note رونمایی کرد

گوشی K6 و K6 Power لنوو مجهز به نمایشگری 5 اینچی شده‌اند و سری Note که به عنوان یک فبلت شناخته می‌شود به نمایشگری 5.5 اینچی تجهیز یافته است. تمامی نمایشگرهای این سه امکان پشتیبانی از رزولوشن فول‌اچ‌دی را خواهند داشت. یک باتری 3000 میلی‌آمپری در زیر قاب گوشی K6 گنجانده شده در حالی که برای گوشی K6 Power، لنوو باتری قدرت‌مند 4000 میلی‌آمپری را قرار داده که در فبلت این سری هم همین باتری دیده می‌شود.

در دپارتمان دوربین این سه گوشی، دو گوشی 5 اینچی دارای سنسوری 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی هستند و گوشی 5.5 اینچی به سنسوری 16 مگاپیکسلی با قابلیت فوکس خودکار به صورت تشخیص فاز مجهز شده است. در دوربین جلوی این سه گوشی سنسوری 8 مگاپیکسلی به کار گرفته شده است.

در هر سه گوشی مورد بحث، امکان پشتیبانی از دو سیم کارت به همراه پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه و بلوتوث نسخه‌ی 4.1 فراهم آمده است. در کنار دوربین اصلی هر سه گوشی، حسگر اثر انگشت هم گنجانده شده است. هرسه گوشی تازه‌وارد لنوو گواهینامه‌ی Dolby Atmos را نیز دریافت کرده‌اند. درنهایت گوشی‌های جدید لنوو اندروید مارشمالو را به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض اجرا می‌کنند که ممکن است در آینده به نسخه‌های بالاتر اندرورید نیز ارتقا بیابند.

خانواده‌ی K6  لنوو با قیمتی 250 تا 320 یورویی در اروپا عرضه می‌شوند. گوشی‌هوشمند K6 لنوو تا دو هفته‌ی دیگر روانه‌ی بازار خواهد شد و برای خرید گوشی K6 Power باید یک ماه دیگر منتظر بمانید و بزرگ‌ترین عضو این خانوده هم در ماه آبان وارد بازار می‌شود.

لنوو از گوشی‌های جدید K6، K6 Power و K6 Note رونمایی کرد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال