لنوو تبلت MIIX 720 را معرفی کرد

لنوو تبلتی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز موسوم به MIIX 720 را روانه‌ی بازار می‌کند. این تبلت که دنباله‌رو برادرِ بزرگتر خود میکس700 است نسبت به پیشینیان خود پیشرفت‌های شایان توجه داشته و رقیبی شایسته برای سرفیس‌پروِ مایکروسافت (و احتمالا سرفیس‌پرو 5) بشمار می‌آید. پردازنده به کار رفته در MIIX 720 از سری پردازنده‌های نسل هفتم […]

لنوو تبلتی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز موسوم به MIIX 720 را روانه‌ی بازار می‌کند. این تبلت که دنباله‌رو برادرِ بزرگتر خود میکس700 است نسبت به پیشینیان خود پیشرفت‌های شایان توجه داشته و رقیبی شایسته برای سرفیس‌پروِ مایکروسافت (و احتمالا سرفیس‌پرو 5) بشمار می‌آید. پردازنده به کار رفته در MIIX 720 از سری پردازنده‌های نسل هفتم اینتل موسوم به کبی‌لیک (Kaby Lake)  می‌باشد.

لنوو MIIX 720 به نمایشگر 12 اینچی با وضوح عالی(2280 در 1920) QHD و تراکم پیکسلی 288 در هر اینچ مجهز بوده و این بیش از تمام آن چیزی است که MIIX 700 و سرفیس‌پرو 4 در چنته دارند. حداکثر روشنایی صفحه 400 نیت است و گوریلا گلاس از آن محافظت می‌کند. 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 تا  1 ترابایت حافظه جانبی از دیگر ویژگی‌های این تبلت بشمار می‌آید.

به رغم تغییرات ایجاد شده میکس720 همانند اجداد خود وزن 780گرم و ابعاد 292 در 210 در 8.9 میلی‌متر دارد. از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این محصول می‌توان به یک پورت USB و پشتیبانی از درگاه تاندربولت3 و توانایی اتصال به بیش از دو نمایشگر خارجی اشاره کرد. طولِ عمر باتری این محصول 8 ساعت اعلام شده است.

اینکه سیستم از شناخت چهره استفاده می‌کند یا اسکن عنبیه نامعلوم است اما به لطفِ فناوری امنیتی بیومتریکِ «ویندوز سلام» موجود در تبلت کاربران می‌توانند جهت قفل‌گشایی از دوربین جلو استفاده کنند. بنظر میرسد دستگاه فاقد اسکنر اثرانگشت باشد که این مساله ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد اما خبر خوش برای خریدارانِ آینده‌نگر این است که لنوو کیبوردی دارایِ نور پس‌زمینه را بر روی تمامی دستگاه‌های خود نصب خواهد کرد.

احتمالا لنوو یک قلم Active Pen 2را نیز همزمان روانه‌ی بازار خواهد کرد زیرا دستگاه به شکافی برای قلم مجهز است و خوشایند نخواهد بود که کاربران با شکافی بزرگ و بدون قلم S-Pen  مواجه شوند. این قلم دکمه‌ی میانبر ویندوزی با حساسیت 4096 نیز دارد.

مدل پایه‌ی میکس720 در ماه آوریل و با قیمت 999دلار به رنگ‌های طلایی یا خاکستری در دسترس خواهد بود. آن‌طور که شایع شده مایکروسافت سرفیس‌پرو5 را در ماه مارس عرضه خواهد کرد باید منتظر بود و تماشا کرد که تبلت‌های ویندوز در سه‌ماهه‌ی اول سال 2017 چه گلی به سر تولیدکنندگان خواهند زد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال