LG G Flex2 رسما معرفی شد (CES 2015)

شرکت ال جی به عنوان یکی از مهمترین محصولات خود و نمایشگاه CES 2015، ورژن جدید محصول خاص و بی مانند خود را که جایگزین مدل قبلی خواهد شد با نام G Flex 2 معرفی کرد. این تلفن هوشمند همانطور که قبلا نیز درباره ی مشخصات آن حرف زده بودیم، دارای پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 810، […]

شرکت ال جی به عنوان یکی از مهمترین محصولات خود و نمایشگاه CES 2015، ورژن جدید محصول خاص و بی مانند خود را که جایگزین مدل قبلی خواهد شد با نام G Flex 2 معرفی کرد.

این تلفن هوشمند همانطور که قبلا نیز درباره ی مشخصات آن حرف زده بودیم، دارای پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 810، نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (مدل قبلی 6 اینچ بود) دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت، 2.1 مگاپیکسلی در جلو و 2 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.

سیستم عامل اندروید 5.0 بصورت پیش فرض روی آن نصب بوده و از نظر حافظه داخلی نیز در دو مدل مختلف 16 و 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

اما از ویژگی های عمومی این دستگاه که بگذریم، به اعجاب ال جی و تکنولوژی های جدیدی می رسیم که دانستن آنها خالی از لطف نیست. نمایشگر خمیده و منعطف این تلفن هوشمند با شیشه ی محافظ تولید شده توسط خود LG پوشانده شده است که بر اساس گفته ی این شرکت، 20 درصد از گوریلا گلس 3 مقاومتر است.

نمایشگر استفاده شده نیز تولید خود ال جی بوده و P-OLED نام دارد و رزولوشن آن نسبت به سال قبل بسیار بهبود یافته است.

بدنه ی آن نیز توسط جدید ترین تکنولوژی ساخت حالت پوشش خود ترمیم پوشانده شده است که در این ماده، برش ها و خراش های ایجاد شده به جای سه دقیقه در مدل قبلی، تنها در 10 ثانیه برطرف می شوند که بسیار عالی بنظر میرسد.

در مورد دوربین نیز باید گفت، دوربین اصلی آن با دو فلاش ال ای دی و لرزشگیر اپتیکال همراه است که از LG G3 به ارث برده و دوربین جلوی آن توانایی شناسایی دستورات حرکتی از فاصله 1.5 متری را دارا می باشد که به وسیله ی آن، بدون لمس تلفن هوشمند میتوان سلفی های خوبی گرفت و حتی پس از ثبت تصویر، از طریق حرکات خاص دست جلوی دوربین، دستور نمایش تصویر ثبت شده را به گوشی داد که ایده ی بسیار جالبی بنظر می آید.

متاسفانه ال جی حرفی از قیمت و زمان عرضه ی این تلفن هوشمند به میان نیاورده است، اما احتمالا بزودی خبرهای مربوط به این موضوع نیز منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال