بنچمارک منتسب به LG G4، مشخصات فنی کامل این تلفن هوشمند را نمایش می‌دهد

پس از گذشتی هوشمندانه از کنگره جهانی موبایل 2015 توسط ال‌جی، این کمپانی کره‌ای در حال آماده‌سازی پرچم‌دار بعدی خود بوده و اعلام شده که این تلفن هوشمند، اواخر ماه آوریل معرفی خواهد شد. در حال حاضر، اخباری جدید از این تلفن هوشمند و البته بنچمارک آن توسط وب‌سایت GFXBench منتشر شده که نشان می‌دهد ال‌جی، […]

پس از گذشتی هوشمندانه از کنگره جهانی موبایل 2015 توسط ال‌جی، این کمپانی کره‌ای در حال آماده‌سازی پرچم‌دار بعدی خود بوده و اعلام شده که این تلفن هوشمند، اواخر ماه آوریل معرفی خواهد شد. در حال حاضر، اخباری جدید از این تلفن هوشمند و البته بنچمارک آن توسط وب‌سایت GFXBench منتشر شده که نشان می‌دهد ال‌جی، قصد معرفی محصولی بزرگ و توانمند را دارد، البته نه آنقدر بزرگ که قدرتمندترین باشد!

اطلاعاتی که توسط این وب‌سایت منتشر شده، نشان می‌دهد گوشی‌هوشمند LG G4، از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1440×2560 (به عبارتی دیگر، QHD) بهره می‌برد، چیزی که پیشتر در گوشی LG G3 نیز وجود داشت و صفحه نمایشی فوق‌العاده را پدید آورده بود که البته بزرگی آن، به اندازه‌ای هست که ال‌جی فراتر از آن قدم نگذارد.

اما نکته‌ی بسیار جالبی که در مورد این گوشی‌هوشمند وجود داشته و هنوز صحت آن مشخص نشده است، استفاده نکرده ال‌جی از Snapdragon 810 می‌باشد. اینطور که اطلاعات وب‌سایت GFXBench نشان می‌‌دهد، ال‌جی از (SoC) تراشه‌ی 6 هسته‌ای Snapdragon 808 با کلاک 1.8 گیگارهرتز در گوشی‌هوشمند LG G4 بهره برده. تراشه‌ای که در طراحی آن، از 4 هسته‌ی Cortex-A53 و 2 هسته‌ی Cortex-A57 استفاده شده است. پردازشگر گرافیکی این تراشه نیز Adreno 418 بوده و ‌می‌تواند قدرت بالای این گوشی را تضمین نماید.

بنچمارک‌ها اطلاعات دیگری در مورد میزان حافظه‌ی رم این گوشی‌هوشمند که 2.8 گیگابایت (در واقع 3 گیگابایت) و 23 گیگابایت فضای‌داخلی (در واقع 32 گیگابایت فضا که احتمالا به خاطر وجود سیستم‌عامل، میزان آن کمتر نشان داده شده) است را نشان ‌می‌دهد که خب این موضوع، در گوشی‌هوشمند LG G3 نیز وجود داشت. اما LG G4 به صورت پیش‌فرض از اندروید 5.1 استفاده خواهد کرد!

LG G4 benchmarks hint at big camera upgrade 2

 اگر از تراشه‌ی این گوشی‌هوشمند بگذریم، جذاب‌ترین بخش از این بنچمارک، اطلاعات موجود در مورد دوربین آن است. اینطور که به نظر می‌رسد، دوربین پشتی LG G4، سنسوری 15 مگاپیکسلی داشته که می‌تواند تصاویر را در بهترین حالت با رزولوشن 2988×5312 ثبت نماید. همچنین، این سنسور قادر خواهد بود تا با وضوح تصویر 4K یا 2160×3840، فیلم‌برداری کند. دوربین جلویی این گوشی نیز به وسیله‌ی سنسوری 7 مکاپیکسلی توانایی عکس‌برداری با رزولوشن 2448×3264 و فیلم‌برداری با رزولوشن 1836×3264 را دارد که این ارقام، فوق‌العاده به نظر می‌رسند. سال گذشته، LG G3 سنسوری 13 مگاپیکسلی داشت و قادر بود تصاویر را با وضوح تصویر 3120×4160 ثبت کند و دوربین جلویی آن نیز سنسوری 2.1 مگاپیکسلی داشت.

اگر این بنچمارک‌ها و اطلاعاتی که همراه آن در مورد گوشی‌هوشمند LG G4 توسط وب‌سایت GFXBench منتشر شده حقیقت داشته باشد، با محصولی بسیار خوب از ال‌جی روبه‌رو خواهیم بود. البته شاید LG G4 قدرتمندترین محصول بازار نباشد و حتی صفحه نمایش آن نیز همچون LG G3، وضوح تصویری 2K داشته باشد، اما دوربین این گوشی‌هوشمند، قدرتمندتر از گذشته شده و احتمالا ال‌جی می‌خواهد به گونه‌ای دیگر، کاربران را به سوی خود بکشاند.

البته فراموش نکنید که تمام اطلاعات منتشر شده تا این لحظه،تنها شایعاتی به حساب‌ می‌آیند که می‌توانند دیدی درست و یا غلط از آینده را در اختیار ما قرار دهند. اگر ال‌جی بتواند سیستم‌عامل قرار گرفته بر روی این گوشی را تقویت کرده و کاملا آماده کند، شاید بتوانیم LG G4 را بهترین تلفن اندرویدی سال 2015 بنامیم!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال