مشخصات گوشی H840 ال‌جی با حضور در پنچمارک GFXbench لو رفت؛ نمایشگر 5.3 اینچی، 3 گیگابایت رم

اخیرا اطلاعاتی جدید در مورد یک گوشی‌هوشمند شرکت ال‌جی در وب‌سایت GFXBench منتشر شده که نشان می‌‌دهد ال‌جی قصد اضافه کردن یک خانواده‌ی جدید را به محصولات خود دارد. این گوشی‌هوشمند که در حال حاضر آن را با شماره مدل “H840” می‌شناسیم، صفحه‌نمایشی 5.3 اینچی با رزولوشن بسیار بالای 2K داشته و به چیپ Snapdragon 652 نیز […]

اخیرا اطلاعاتی جدید در مورد یک گوشی‌هوشمند شرکت ال‌جی در وب‌سایت GFXBench منتشر شده که نشان می‌‌دهد ال‌جی قصد اضافه کردن یک خانواده‌ی جدید را به محصولات خود دارد. این گوشی‌هوشمند که در حال حاضر آن را با شماره مدل “H840” می‌شناسیم، صفحه‌نمایشی 5.3 اینچی با رزولوشن بسیار بالای 2K داشته و به چیپ Snapdragon 652 نیز مجهز شده است.

همچنین این محصول از 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخل نیز بهره می‌برد. طبق بنچمارک منتشر شده، دوربین‌های این گوشی‌هوشمند از سنسورهای 7 مگاپیکسلی بهره می‌برند و دوربین پشتی این دستگاه حتی قادر است ویدئوهای مختلف را با کیفیت 4K نیز ضبط کند.

LG-G5-Lite-H840-01

چیزی که شاید شما را متعجب سازد، مجهز بودن دستگاه به اندروید 4.4 کیت‌کت است چرا که در حال حاضر، حتی بسیاری از گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمتی که وارد بازار می‌شوند نیز به اندروید 5.0.1 مجهز بوده و دیگر از اندروید 4.4 به صورت پیش‌فرض استفاده نمی‌شود. البته باید اشاره داشته باشیم که اندروید 5.0 نیز حالا قدیمی شده و دستگاه‌های هوشمند امروزی، از اندروید 6.0 به بالا استفاده می‌کنند. به همین جهت، می‌توانیم این موضوع را یک اشتباه در بنچمارک تلقی کنیم.

این برای اولین بار است که اطلاعاتی در مورد یک گوشی‌هوشمند با شماره‌ی مدل H840 که محصول شرکت ال‌جی باشد، منتشر می‌شود و همین موضوع می‌تواند نشان دهد که این محصول، “LG G5 Lite” باشد چرا که شماره‌ی مدل پرچم‌دار بعدی ال‌جی یعنی G5 نیز “H870” است. نظر شما چیست؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال