ال‌جی در مراسم MWC از G6 رونمایی می‌کند

ال‌جی ارسال دعوت‌نامه‌های اولیه خود را برای رسانه‌ها و رویدادهای مطبوعاتی آغاز کرده است. این دعوت‌نامه شکلی اجمالی از یک گوشی هوشمند است که بر روی آن اینگونه نوشته شده است: “بیشتر ببینید، بیشتر بازی کنید”. می‌توان قسمت اول ” دیدن بیشتر” را مرتبط با بزرگ‌تر بودن صفحه نمایش این گوشی همراه دانست در حالی […]

ال‌جی ارسال دعوت‌نامه‌های اولیه خود را برای رسانه‌ها و رویدادهای مطبوعاتی آغاز کرده است.

این دعوت‌نامه شکلی اجمالی از یک گوشی هوشمند است که بر روی آن اینگونه نوشته شده است: “بیشتر ببینید، بیشتر بازی کنید”. می‌توان قسمت اول ” دیدن بیشتر” را مرتبط با بزرگ‌تر بودن صفحه نمایش این گوشی همراه دانست در حالی که قسمت دوم “بازی بیش‌تر” نشان‌دهنده باتری با ظرفیت بالاتر است.

طبق این دعوت‌نامه در ساعت 12 (به وقت بارسلونا) و در تاریخ 26 فوریه از این گوشی رسما رونمایی خواهد شد و اطلاعات بیشتری از LG G6 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

برخی جزئیات ال‌جی G6 به شرح زیر است:

  • ال‌جی G6 مانند G5 مدولار نخواهد بود در عوض G6 به گفته طراح آن از جنس فلز و شیشه بوده و انتظار می‌رود از آنچه ال‌جی در گذشته ساخته است متفاوت باشد.
  • انتظار می‌رود در G6 کماکان جک 3.5 میلی‌متری هدفون صوتی مانند هر ارائه سه بعدی حفظ شود .
  • ال‌جی G6 دارنده نخستین نمایشگر با ابعاد 9:18 خواهد بود.
  • G6 مجهز به فناوری ضدآب و گرد و غبار است. این گوشی جدید ال‌جی از یک نمایشگر بزرگ و احتمالا 5.7 اینچی با درجه وضوح 1440 در 2880 پیکسلی بهره خواهد برد.

با این که G5 فروش خوبی را برای ال‌جی رقم نزد اما انتظار می‌رود ال‌جی G6 فروش بهتری را تجربه کند. امیدوار هستیم که دستگاه جدید با مشکلات  حین بوت شدن در طولانی مدت روبرو نخواهد شد.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال