انتشار تصاویری جدید از LG G4 و انحنای صفحه نمایش آن

این روزها اخبار و شایعات مربوط به پرچمدار آینده گوشی‌های کمپانی الجی، LG G4، در حال افزایش است و هم اینک تصاویر جدیدی از آن منتشر شده است. طبق این تصاویر،گوشی هوشمند الجی جی‌4 به صفحه نمایشی دارای انحنایی جزئی همانند آنچه که در گوشی ال‌جی جی فلکس‌2 دیدیم، مجهز خواهد شد. طبق خبرهای قبلی […]

این روزها اخبار و شایعات مربوط به پرچمدار آینده گوشی‌های کمپانی الجی، LG G4، در حال افزایش است و هم اینک تصاویر جدیدی از آن منتشر شده است. طبق این تصاویر،گوشی هوشمند الجی جی‌4 به صفحه نمایشی دارای انحنایی جزئی همانند آنچه که در گوشی ال‌جی جی فلکس‌2 دیدیم، مجهز خواهد شد. طبق خبرهای قبلی و عکس‌های جدید منتشر شده، به این نتیجه می‌رسیم که پرچمدار آینده ال‌جی، همانند گوشی‌های Magna و Spirit ال‌جی که چندی پیش در کنفرانس جهانی موبایل ( MWC 2015) از آنها رونمایی شد، دارای صفحه نمایشی خمیده خواهد بود. (میزان خمیدگی صفحه نمایش این گوشی‌ها به اندازه الجی جی‌فلکس‌2 نیست).

حتی قاب‌هایی که عکس‌های آنها منتشر گشته است، در وبسایت‌های خرده‌فروشی‌ چینی، برای فروش قرار گرفته‌اند! ابعاد ال‌جی جی‌4 بطور رسمی تایید نمی‌گردد اما طبق اخبار منتشره، ابعادی برابر 148.9 × 76.5 × 9.9 میلی‌متر خواهد داشت.

lg g4 cases (2)

lg g4 cases (3)

lg g4 cases (4)

lg g4 cases (1)

lg g4 cases (5)

مشخصات فنی این گوشی هنوز بطور دقیق مشخص نشده است، اما طبق گفته‌ها و خبرها، ال‌جی جی4، به سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه و روی کلید پاور گوشی، مجهز خواهد بود. وجود قلمی همانند آنچه که در گوشی‌های سری نوت سامسونگ وجود دارند، می‌تواند باعث شگفتی و تحیر طرفداران کمپانی ال‌جی شود.

صفحه نمایش این گوشی نیز به احتمال زیاد اندازه‌ای بین 5.3 تا 5.7 اینچ خواهد داشت (جی3 و جی‌فلکس2 ال‌جی، هردو دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی هستند). همچنین احتمال استفاده از رزولوشن 1440 × 2560 پیکسل یا 1620 × 2880 پیکسل نیز در این صفحه نمایش، زیاد است. دوربین این گوشی نیز مطمئنا به سنسور 16 یا 20 مگاپیکسلی ارتقا خواهد یافت و تراشه اسنپدراگون 810 کوآلکام نیز وظیفه پردازش اطلاعات آن را بر عهده خواهد داشت.

با این تفاسیر، بنظر شما، گوشی ال‌جی جی‌4 طبق شایعات منتشر شده، می‌تواند محصولی انقلابی برای این کمپانی باشد؟ یا اینکه این گوشی تنها بروزرسانی سخت‌افزاری از گوشی جی‌3 خواهد بود؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال