ال‌جی رسماً از گوشی میان‌رده Stylus 3 پرده برداشت

در مراسم CES، شرکت ال‌جی از دو گوشی‌هوشمند موسوم به Stylo و Stylo Plus پرده برداشت. این دو گوشی در کشور آمریکا با نام Stylo 3 عرضه می‌شوند و قرار است برای دیگر مناطق نیز نام  Stylus 3 را به خود بگیرند. به‌هر‌حال ال‌جی در کنار معرفی این دو گوشی، مشخص نکرد که علت نام‌گذاری متفاوت آن‌ها در مناطق […]

در مراسم CES، شرکت ال‌جی از دو گوشی‌هوشمند موسوم به Stylo و Stylo Plus پرده برداشت. این دو گوشی در کشور آمریکا با نام Stylo 3 عرضه می‌شوند و قرار است برای دیگر مناطق نیز نام  Stylus 3 را به خود بگیرند. به‌هر‌حال ال‌جی در کنار معرفی این دو گوشی، مشخص نکرد که علت نام‌گذاری متفاوت آن‌ها در مناطق مختلف چیست.

این گوشی‌هوشمند که دارای ابعاد 155.6 در 79.8 در 7.4 میلی‌متری بوده وزن آن نیز به 149 گرم رسیده با قلم معروف شرکت ال‌جی و رادیوی FM وارد بازار می‌شود. گوشی جدید شرکت ال‌جی که قرار است در رنگ‌های تیتانی متالیک و صورتی به فروش برسد دارای مشخصه‌های فنی یک میان‌رده است. از سوی دیگر، مشخصه‌های فنی گوشی‌هوشمند Stylo 3 Plus ال‌جی منتشر نشده و فعلا نمی‌توان در مورد این گوشی اظهار نظر کرد.

به‌هر‌حال گوشی‌هوشمند  Stylo 3 ال‌جی به چیپست MT6750 شرکت مدیاتک مجهز گردیده است. در کنار این چیپست، پردازنده‌ای هشت‌ هسته‌ای با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتزی تعبیه شده و نمایشگر غول پیکر 5.7 اینچی با رزولوشن اچ‌دی بر روی آن‌ قرار گرفته است. دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی این گوشی گنجانده شده و باتری با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب گوشی قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌هوشمند می‌توان به تعبیه شدن اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

فعلا ال‌جی اطلاعات بیشتری را در مورد این دو گوشی در دسترس قرار نداده و مشخص نیست که این دو چه قیمتی خواهند داشت یا در چه زمانی روانه بازار خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال