مازراتی اولین خودروی الکتریکی خود را به‌زودی روانه بازار می‌کند

شرکت خودروساز مازراتی که معمولا از آن به عنوان تولید کننده‌ی ماشین‌های لوکس یاد می‌شود، حالا به فکر راه‌های ارزان‌تری نیز افتاده و قصد دارد تا خودروی الکتریکی جدیدی را تولید کند. شرکت Fiat Chrysler، که به عنوان یکی از شرکت‌های همکار مازراتی شناخت می‌شود بیان کرده که مازراتی اولین خودروی الکتریکی خود را به زودی […]

شرکت خودروساز مازراتی که معمولا از آن به عنوان تولید کننده‌ی ماشین‌های لوکس یاد می‌شود، حالا به فکر راه‌های ارزان‌تری نیز افتاده و قصد دارد تا خودروی الکتریکی جدیدی را تولید کند. شرکت Fiat Chrysler، که به عنوان یکی از شرکت‌های همکار مازراتی شناخت می‌شود بیان کرده که مازراتی اولین خودروی الکتریکی خود را به زودی روانه بازار می‌کند.

براساس گفته‌های مدیرعامل این شرکت، مازراتی نسخه‌ی الکتریکی خودروی کانسپت آلفیری را تولید می‌کند. آلفیری نام یکی از پنج برادر خانواده‌ی بزرگ مازراتی بوده و در رویداد سال 2014 ژنو از این خودروی اسپرت کانسپت رونمایی شد و در همان سال برای تولید، تحت برنامه‌ی پنج‌ساله‌ی این شرکت تایید شد.

باتوجه به برنامه‌ی پنج ساله‌ی این شرکت مبنی بر تولید نسخه‌ی اصلی خودروی آلفیری، احتمالا برنامه‌ی تولید نسخه‌ی برقی این خودرو به سال 2019 موکول می‌شود و در سال 2020 شاید بتوانیم آن را در جاده‌ها مشاهده کنیم.

مدیرعامل شرکت Fiat Chrysler اعلام کرده که مازراتی همچنان توجه اصلی خود را بر روی خودروهای لوکس قرار می‌دهد و این خبر بدان معنا نیست که مازراتی تبدیل به تولید کننده‌ی خودروهای برقی می‌شود. خودروی برقی آلفیری تنها برای آزمایش بوده و در صورت موفقیت، شاید خودروهای دیگر الکتریکی را از سوی این شرکت شاهد باشیم. به‌هر‌حال باید دید آیا مازراتی می‌تواند به عنوان یکی از رقیبان شرکت تسلا در این زمینه وارد شود یا خیر؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال