گوشی Pro 6s میزو با دوربین جدید و باتری قدرتمند رسماً معرفی شد

شرکت میزو از گوشی جدید خود موسوم به Pro 6s رسما پرده برداشت. پرچم‌دار جدید میزو در واقع نسخه‌ی بهبود یافته‌ی پرچم‌دار قبلی این شرکت، Pro 6 بوده که طول عمر باتری و دوربین بهتری را به کاربران تحویل می‌دهد. همانند گوشی Pro 6، پرچم‌دار جدید میزو از بدنه‌ای تمام آلومینیومی با گوشیه‌های خمیده بهره […]

شرکت میزو از گوشی جدید خود موسوم به Pro 6s رسما پرده برداشت. پرچم‌دار جدید میزو در واقع نسخه‌ی بهبود یافته‌ی پرچم‌دار قبلی این شرکت، Pro 6 بوده که طول عمر باتری و دوربین بهتری را به کاربران تحویل می‌دهد.

همانند گوشی Pro 6، پرچم‌دار جدید میزو از بدنه‌ای تمام آلومینیومی با گوشیه‌های خمیده بهره می‌برد و خط آنتن نیز به خوبی در کناره‌ها قرار گرفته‌ است. میزو اولین شرکتی بود که طراحی متفاوتی را از خط آنتن به نمایش گذاشت اما طبیعتا این طراحی توسط آیون 7 سر و صدای بیشتری را به راه انداخت و مورد توجه قرار گرفت.

موبایل مورد نظر دقیقا طراحی و شکل یکسانی نسبت به نسخه‌ی گذشته دارد. این گوشی در رنگ‌های خاکستری، طلایی و رز گلد موجود خواهد بود. محصول مورد اشاره به نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و پشتیبانی از تاچ سه بعدی تجهیز یافته است. قلب تپنده‌ی Pro 6s را چیپست ده هسته‌ای Helio X25 تشکیل داده که از این میان، دو هسته‌‌ی پردازنده‌ی 2.5 گیگاهرتزی A72، چهار هسته‌ی پردازنده‌ی 2 گیگاهرتزی A53 و چهار هسته‌ی دیگر پردازنده‌ی 1.4 گیگاهرتزی A53 تشکیل داده‌اند. وظیفه‌ی پردازش گرافیکی این محصول بر عهده‌ی تراشه‌ی Mali-T880MP4 خواهد بود و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای داخلی نیز برای این گوشی تعبیه شده است. این نکته را هم توجه داشته باشید که فضای داخلی این گوشی به هیچ‌ عنوان قابل افزایش نیست.

گوشی Pro 6s میزو با دوربین جدید و باتری قدرتمند رسماً معرفی شد

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، Pro 6s در دپارتمان دوربین خود تفاوت به نسبت زیادی را نسبت به پرچم‌دار قبلی میزو ایجاد کرده است. بر همین اساس،‌ سنسور 12 مگاپیکسلی IMX386 دوربین اصلی این گوشی از تثبیت چهار محوره‌ی آپتیکال تصاویر بهره می‌برد. از دیگر مشخصه‌های دوربین اصلی این گوشی می‌توان به پشتیبانی از کمک لیزر و فوکس خودکار تشخیص فاز اشاره کرد. دوربین جلوی این گوشی برخلاف دوربین اصلی از همان سنسور 5 مگاپیکسلی با  1.4μ پیکسل استفاده کرده که نسبت به نسخه‌ی قبل تفاوتی را نمی‌توان مشاهده کرد.

یکی دیگر از تغییرات به وجود آمده در این گوشی، باتری 3,060 میلی‌آمپر ساعتی آن است که جایگزین باتری 2,560 شده است. میزو تکنولوژی شارژ سریع mCharge 3.0 را هم توسط شارژر 24 واتی خود در درون کارتن این گوشی تعبیه کرده است. جدیدترین پرچم‌دار میزو در زیر نمایشگر به دکمه‌ی mTouch مجهز شده که در درون آن حسگر اثر انگشت هم قرار گرفته است.

در نهایت، از مشخصات ارتباطی این گوشی می‌توان به مواردی همچون پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه، دو سیم کارت، وای‌فای‌، بلوتوث 4.1، جی‌پی‌اس و چیپ Cirrus Logic CS43L36  برای پشتیبانی از کدکهای Hi-Fi صدا از طریق درگاه 3.55 میلی‌متری اشاره کرد.

گوشی مورد نظر قرار است نسخه‌ی ششم اندروید را بر روی پوسته‌ی Flyme میزو اجرا کند. این گوشی به زودی در چین با قیمت 399 دلار در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

گوشی Pro 6s میزو با دوربین جدید و باتری قدرتمند رسماً معرفی شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال