پرچمدار جدید Meizu معرفی شد: بدنه‌ی 7.6 میلی‌متری فلزی به همراه فوکوس اتوماتیک

شاید تا سال گذشته هیچ کس کمپانی Meizu را نمی‌شناخت. ولی این شرکت توانست با معرفی چندین گوشی قدرت‌مند و با قیمت مناسب در چین حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد و رقیبان زیادی از جمله شیائومی و هوآوی را برای خود پیدا کند. این کمپانی سال گذشته‌ گوشی‌های هوشمندی نظیر MX4 Pro, M1 Note […]

شاید تا سال گذشته هیچ کس کمپانی Meizu را نمی‌شناخت. ولی این شرکت توانست با معرفی چندین گوشی قدرت‌مند و با قیمت مناسب در چین حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد و رقیبان زیادی از جمله شیائومی و هوآوی را برای خود پیدا کند. این کمپانی سال گذشته‌ گوشی‌های هوشمندی نظیر MX4 Pro, M1 Note و M2 Note را معرفی کرد و توانست بر سر زبان‌ها قرار بگیرد. حالا نوبت پرچمدار بعدی این کمپانی شده تا به بازار چین بیاید. نام این پرچمدار Meizu MX5 بوده و دارای بدنه‌ای تمام فلزی با جنسی فوق العاده می‌باشد.

پرچمدار جدید Meizu معرفی شد: بدنه‌ی 7.6 میلی‌متری فلزی به همراه فوکس اتوماتیک شیک و مجلسی!

کمپانی Meizu توانسته از مواد اولیه خوبی در این گوشی استفاده کند. اولین چیزی که نظر شما را در مورد این گوشی جلب می‌کند بدنه‌ی فلزی آن با قطر نسبتا مناسب می‌باشد. چیپست استفاده شده در این گوشی  Helio X10 نام دارد که توسط هشت پردازنده‌ی Cortex-A53 با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز پشتیبانی می‌شود. پردازنده‌ی گرافیکی پرچمدار جدید Meizu نیز همانند چیپست آن ممکن است تا به حال به گوش شما نخورده باشد. این پردازنده PowerVR G6200 نام دارد و توسط 3 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. این گوشی در سه نسخه‌ی مختلف با حافظه‌ی داخلی 16،32 و 64 گیگابایتی روانه بازار می‌شود. ضخامت جدیدترین پرچمدار کمپانی Meizu تنها 7.6 میلی متر بوده و وزن آن نیز 149 گرم می‌باشد که برای یک گوشی 5.5 اینچی با بدنه‌ای تمام فلزی کاملا مناسب است.

پرچمدار جدید Meizu معرفی شد: بدنه‌ی 7.6 میلی‌متری فلزی به همراه فوکس اتوماتیک شیک و مجلسی!

همانطور که به نمایشگر گوشی هم اشاره داشتیم، صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED برای این گوشی تعبیه شده که با باتری 3100 میلی آمپری بسیار هم خوانی دارد و توانست عمر باتری خوبی را نیز تحویل دهد. این گوشی مجهز به تکنولوژی mCharge این کمپانی بوده به طوریکه تنها در عرض 10 دقیقه قابلیت شارژ کردن باتری تا 25 درصد را دارد. برای شارژ کردن گوشی تا 50 درصد از طریق این تکنولوژی تنها به 20 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

پرچمدار جدید Meizu معرفی شد: بدنه‌ی 7.6 میلی‌متری فلزی به همراه فوکس اتوماتیک شیک و مجلسی!

نگاهی هم به دوربین گوشی می‌اندازیم. Meizu از سنسور‌20 مگاپیسکلی کمپانی سونی به نام IMX220 استفاده کرده که قابلیت فوکس اتوماتیک آن بسیار جای تعریف دارد. این دوربین قابلیت ضبط تصاویر با رزولوشن 4K را نیز دارا است. سنسور تعبیه شده برای دوربین جلو تنها 5 مگاپیسکل دارد که شاید بهتر بود از سنسور قدرت‌مندتری در این گوشی استفاده شود.پرچمدار جدید Meizu معرفی شد: بدنه‌ی 7.6 میلی‌متری فلزی به همراه فوکس اتوماتیک شیک و مجلسی!

از لحاظ نرم افزای، Meizu MX5 اندروید لالی پاپ را در جعبه به صورت پیش فرض خواهد داشت که با رابط کاربری این شرکت به نام  Flyme 4.5 عملکرد خوبی را نشان می‌دهد. نسخه‌ی 16 گیگابایتی این گوشی تنها 280 دلار قیمت خواهد داشت در حالیکه برای خرید نسخه‌ی 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی به ترتیب باید 322 و 387 دلار هزینه کنید. البته این قیمت‌ها برای بازار چین بوده و اگر این گوشی در دیگر بازار‌ها نیز روئیت شود احتمال افزایش قیمت آن زیاد است.

پرچمدار جدید Meizu معرفی شد: بدنه‌ی 7.6 میلی‌متری فلزی به همراه فوکس اتوماتیک شیک و مجلسی!

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال