مایکروسافت شرکت ایتالیایی اینترنت اشیاء Solair را خریداری کرد

اگر تا به حال مشخص نبود که مایکروسافت در رابطه با تبدیل شدن به یک فعال بزرگ در بحث اینترنت اشیاء جدی است، اکنون دیگر واضح است. این شرکت پیشروی فن‎آوری شرکت ایتالیایی Solair را خریداری کرده است، شرکتی که تمرکز بر خدمات اینترنت اشیاء برای شرکت‎های تجاری داشته و در همین راستا هم مشتریان […]

اگر تا به حال مشخص نبود که مایکروسافت در رابطه با تبدیل شدن به یک فعال بزرگ در بحث اینترنت اشیاء جدی است، اکنون دیگر واضح است. این شرکت پیشروی فن‎آوری شرکت ایتالیایی Solair را خریداری کرده است، شرکتی که تمرکز بر خدمات اینترنت اشیاء برای شرکت‎های تجاری داشته و در همین راستا هم مشتریان کوچک و بزرگ زیادی دارد. از بزرگ‌ترین مشتریان Solair می‌توان به تولیدکننده ماشین‌های اسپرسو، Rancilio Group و همچنین شرکت تولید دستگاه‌های غذاساز،  Minerva Omega Group نیز اشاره کرد.

2016-05-03_0854

مایکروسافت هنوز برنامه‎های خود را فاش نکرده است، ولی انتظار می‎رود فن‎آوری شرکت Solair را با سرویس IoT (اینترنت اشیاء) خود موسوم به Azure (پلت‎فرم محاسبه‎ی ابری مایکروسافت) ادغام کند.

ممکن است شما مستقیما شاهد ثمره‎های مستقیم این خرید نباشید، ولی اگر گجت‎هایی که به زودی خریداری می‎کنید نقص‎های کمتری داشته باشند، شگفت‎زده نشوید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال