لومیا 550 جدید مایکروسافت معرفی شد؛ قیمتی 139 دلاری

شرکت مایکروسافت طی رویداد بزرگ خود در شهر نیویورک، امروز از یک گوشی هوشمند اقتصادی با نام لومیا 550 پرده برداری کرد. این به آن نشانه است که مایکروسافت هنوز هم تمایل به رقابت در این سطح از بازار را داشته و به همین منظور در حال برنامه‌ریزی است. این گوشی 5.0 اینچی در واقع […]

شرکت مایکروسافت طی رویداد بزرگ خود در شهر نیویورک، امروز از یک گوشی هوشمند اقتصادی با نام لومیا 550 پرده برداری کرد. این به آن نشانه است که مایکروسافت هنوز هم تمایل به رقابت در این سطح از بازار را داشته و به همین منظور در حال برنامه‌ریزی است. این گوشی 5.0 اینچی در واقع جانشین گوشی‌های لومیا 640 و لومیا 640 XL این شرکت شده بوده و قرار است به کشورهای در حال توسعه دنیا همچنین مصرف‌کنندگان ضعیف‌تر در کشورهای اروپایی و ایالات متحده صادر شود.Microsoft-Lumia-550-price-release-date-specs

شکل و شمایل این گوشی و مشخصات فنی آن، شباهت بسیار زیادی به تصاویر منتشر شده از آن طی روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خبری دارد. تراشه موجود در این گوشی از نوع اسنپدراگون 210 (شامل چهار هسته با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز) بوده و یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی در پشت گوشی واقع شده است. فروش این گوشی مقرون به صرفه از ماه دسامبر با قیمت 139 دلار برای نسخه هشت گیگابایتی آغاز خواهد شد.

طی مراسم امروز شرکت مایکروسافت، گوشی هوشمند لومیا 550 زیر سایه گوشی‌های قدرتمندتری همچون لومیا 950 و لومیا 950 XL قرار گرفت و از آنجایی که دو گوشی اخیر هم اکنون از پرچم‌داران جدید این شرکت به حساب می‌آیند، در حیطه توجه خیلی کمی به گوشی لومیا 550 شده و تنها در پایان مراسم پرده‌برداری از گوشی‌های جدید این شرکت به صورت گذرا از این گوشی جدید هم اسمی برده شد. در حالی که این گوشی از دستگاه‌های پرچم‌دار این شرکت به حساب نمی‌آید اما در هر صورت هم اکنون لومیا 550 به خانواده گوشی‌هایی تعلق دارد که قرار است در بازارهای خارج از ایالات متحده و اروپا نیز، فروش خوبی را تجربه کنند. به دلیل واگذار شدن دارایی‌های نانوشته شرکت نوکیا به مایکروسافت، هم اکنون این شرکت می‌بایست در این حیطه کوشا بوده و با برداشتن گامی به جلو، در تمامی سطوح بازار بتواند حرفی برای گفتن داشته و بر روی همه زمینه‌ها تمرکز داشته باشد.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات  دستگاه‌های هوشمند جدید شرکت مایکروسافت، می‌توانید هم اکنون به صفحه اصلی تک‌نیوز مراجعه کرده و از آخرین خبرهای رویداد رسانه‌ای این شرکت باخبر شوید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال