بر اساس شایعات مایکروسافت 3 سرفیس‌فون را در سال 2017 معرفی خواهد کرد

تاکنون شایعاتی زیادی مبنی بر این که مایکروسافت در سال جاری میلادی از سرفیس‌فون‌های جدید رونمایی می‌کند منتشر شده است. حتی اولین شایعات مربوط به سرفیس‌فون‌های مایکروسافت به سال 2012 نیز برمی‌گردد. به‌هر‌حال همگی انتظار داشتند تا امسال شاهد سرفیس‌فون‌هایی با چیپست اسنپ‌دراگون 820 باشند اما گزارش‌های جدید منتشر شده حکایت از به تعویق افتادن […]

تاکنون شایعاتی زیادی مبنی بر این که مایکروسافت در سال جاری میلادی از سرفیس‌فون‌های جدید رونمایی می‌کند منتشر شده است. حتی اولین شایعات مربوط به سرفیس‌فون‌های مایکروسافت به سال 2012 نیز برمی‌گردد. به‌هر‌حال همگی انتظار داشتند تا امسال شاهد سرفیس‌فون‌هایی با چیپست اسنپ‌دراگون 820 باشند اما گزارش‌های جدید منتشر شده حکایت از به تعویق افتادن رونمایی از گوشی‌های‌هوشمند مایکروسافت دارند.

تبلت‌های سرفیس مایکروسافت مخصوصا نسخه‌های پروی آن‌ها توانسته‌اند به خوبی در میان کاربران جا باز کنند و از فروش خوبی نیز برخوردار هستند. به همین علت عرضه‌ی سرفیس‌فون کاملا منطقی به نظر می‌رسد تا شاید مایکروسافت از این طریق بتواند سیستم‌عامل ویندوز را در گوشی‌های‌هوشمند زنده نگه دارد.

بر اساس شایعات مایکروسافت 3 سرفیس‌فون را در سال 2017 معرفی خواهد کرد

براساس اطلاعات جدیدی که وب‌سایت مطرح Windows Central منتشر کرده، مایکروسافت در سال 2017 سه سرفیس‌فون جدید را عرضه می‌کند. در حالی که هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست، به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد با عرضه‌ی سرفیس‌فون‌هایی قدرت‌مند، گوشی‌های‌هوشمند لومیا را کنار بزند و با سری جدیدی از گوشی‌های‌هوشمند وارد بازار شود. مایکروسافت با خرید بخش موبایل نوکیا در سال 2013 گوشی‌های‌هوشمند لومیا را روانه‌ی بازار کرد اما این گوشی‌ها تاکنون نتوانسته‌اند به موفقیت خاصی دست یابند.

گفته می‌شود از میان سه نسخه‌ی سرفیس‌فونی که در سال 2017 شاهد آن‌ها خواهیم بود، یکی از آن‌ها برای افراد عادی، دیگری برای افراد حرفه‌ای‌تر یا همان گیک‌ها و نسخه‌ی آخر نیز نسخه‌ی تجاری خواهد بود. احتمالا یک یا هر سه مدل سرفیس‌فون‌ها از تکنولوژی Microsoft Pen  بهره خواهد برد؛ همان‌طور که می‌بینید اطلاعات زیادی در مورد این سه گوشی در دسترس نیز و باید منتظر منتشر شدن اطلاعات بیشتر از سوی مایکروسافت یا فاش کنندگان معروف باشیم.

بر اساس شایعات مایکروسافت 3 سرفیس‌فون را در سال 2017 معرفی خواهد کرد

به احتمال زیاد مایکروسافت با عقب انداختن عرضه‌ی سرفیس‌فون زمان بیشتری را برای تقویت ویندوز 10 موبایل خریداری می‌کند و از طرفی دیگر شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های‌هوشمند نیز گوشی‌های جدیدی را با این سیستم‌عامل وارد بازار می‌کنند. به‌هر‌حال مایکروسافت امیدوار است با عرضه‌ی ویندوز 10 موبایل و بهبود این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز برای گوشی‌های‌هوشمند بتواند سال 2017 را با موفقیت آغاز کرده و رقیب قدرت‌مندی نیز برای دو سیستم‌عامل مطرح دنیای هوشمند موبایل، اندروید و iOS ، باشد. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا مایکروسفات با برند جدیدی از گوشی‌های‌هوشمند می‌تواند نهایتا در ویندوزفون به موفقیت برسد یا خیر؟

بر اساس شایعات مایکروسافت 3 سرفیس‌فون را در سال 2017 معرفی خواهد کرد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال