گوشی میان‌رده ZTE Blade V8 با دوربین دوگانه رسماً معرفی شد

پیش از این شاهد معرفی محصولاتی از سوی شرکت ZTE در نمایشگاه CES 2017 بودیم که این گوشی‌ها با اسم‌های ZTE Hawkeye و ZTE Blade V8 Pro معرفی شدند. ولی حالا به نظر می‌رسد که این شرکت گوشی دیگری نیز برای معرفی در این نمایشگاه را آماده کرده است. این دستگاه که با اسم ZTE Blade V8 معرفی […]

پیش از این شاهد معرفی محصولاتی از سوی شرکت ZTE در نمایشگاه CES 2017 بودیم که این گوشی‌ها با اسم‌های ZTE Hawkeye و ZTE Blade V8 Pro معرفی شدند. ولی حالا به نظر می‌رسد که این شرکت گوشی دیگری نیز برای معرفی در این نمایشگاه را آماده کرده است. این دستگاه که با اسم ZTE Blade V8 معرفی شده است، یک دستگاه میان‌رده است که هدف آن به‌دست گرفتن بازار اسمارت‌فون‌های افراد جوان‌تر است. همچنین، دوربین این دستگاه بزرگترین نقطه‌ی قوت آن می‌باشد.

در گوشی ZTE Blade V8 از یک دوربین با رزولوشن 13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این دستگاه درنظر گرفته شده است که فلش موجود در کنار آن نیز به ثبت تصاویر سلفی فوق العاده کمک می‌کند. در بخش پشتی این دستگاه این ماجرا هیجان انگیزتر هم می‌شود. برای دوربین اصلی این دستگاه یک دوربین دو گانه درنظر گرفته شده است که دوربین اول رزولوشن 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم رزولوشن 2 مگاپیکسلی دارد. استفاده از این فناوری در این گوشی قابلیت‌های گوناگون را به کاربر آن می‌دهد. برای مثال، به‌وسیله این گوشی می‌توان عکس‌هایی با پس‌زمینه‌ی مات همانند دوربین‌های حرفه‌ای DSLR ثبت کرد (همانند چیزی که پیشتر در آیفون 7 پلاس دیده بودیم). هرچند که این‌ها قابلیت‌های جدیدی نیستند ولی استفاده از آن‌ها در یک دستگاه میان‌رده بسیار جذاب می‌باشد. قابلیت دیگری که با استفاده از این فناوری در دوربین دستگاه وجود خواهد داشت، امکان ثبت عکس‌های سه بعدی است. البته از آن جایی که صفحه نمایش این دستگاه سه بعدی نیست، نمی‌توانید عکس‌های ثبت شده را بروی آن به صورت سه بعدی ببینید ولی اگر تلوزیون یا مانیتوری سه بعدی داشته باشید، می‌توانید با انتقال عکس‌های خود بروی آن، آن‌ها را به‌صورت سه بعدی مشاهده کنید. در کنفرانس این شرکت اعلام شده است که روش کار دوربین برای ثبت این گونه عکس‌ها به این شکل است که از زاویه‌های گوناگون از یک سوژه تصویر برداری می‌کند و سپس همه‌ی تصویرها را در یک عکس جمع‌بندی می‌کند.

جدا از بخش دوربین این گوشی، تمامی بخش‌های دیگر آن دقیقاً در رده‌ی دستگاه‌های میان‌رده هستند. در این گوشی از چیپ اسنپدراگون 435 برای انجام پردازش‌های دستگاه استفاده شده است. برای صفحه‌نمایش این دستگاه نیز از یک صفحه‌ی 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD استفاده شده است. یک باتری 2730 میلی‌آمپرساعتی نیز برای این گوشی درنظر گرفته شده است. از قابلیت‌های دیگر این دستگاه هم می‌توان به وجود سنسور اثر انگشت و قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی LTE اشاره کرد. این دستگاه در دو مدل عرضه خواهد شد. مدل اول شامل دو گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ داخلی و مدل دوم شامل سه گیگابایت حافظه‌ رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود. تمامی این مشخصات در این گوشی با ضخامتی برابر 7.7 میلی‌متر قرار داده شده‌اند.

بر اساس شواهد موجود، به نظر نمی‌رسد که گوشی  ZTE Blade V8 در آمریکا عرضه شود. این گوشی از ماه‌های آینده در کشورهای روسیه و ژاپن و نیز در کشورهای آلمان، اسپانیا و چین عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال