تصاویر جدید منتشر شده از گوشی Moto Z Play تاریخ عرضه آن را 16 شهریورماه اعلام کرده‌اند

اخیرا برای شما تصاویری از گوشی Moto Z Play منتشر کردیم، گوشی‎هوشمند اندرویدی که توسط شرکت‎های لنوو/ Motorola Mobility ساخته شده و البته هنوز معرفی نشده است. حالا، به لطف تصویری جدید که از فروشگاهی در کشور چین گرفته شده است، ما مطلع شده‎ایم که به زودی شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. گوشی […]

اخیرا برای شما تصاویری از گوشی Moto Z Play منتشر کردیم، گوشی‎هوشمند اندرویدی که توسط شرکت‎های لنوو/ Motorola Mobility ساخته شده و البته هنوز معرفی نشده است. حالا، به لطف تصویری جدید که از فروشگاهی در کشور چین گرفته شده است، ما مطلع شده‎ایم که به زودی شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.

گوشی Moto Z Play همانند با Moto Z Droid و Moto Z Force Droid خواهد بود و از ماژول‎های Moto Mods پشتیبانی خواهد کرد. تایید این گفته تصویر زیر خواهد بود که ماژول اسپیکر JBL SoundBoost (که در حال حاضر توسط شرکت موتورولا به قیمت 79.99 دلار فروخته می‎شود) و هم‎چنین ماژول دوربین Hasselblad، که هنوز برای خرید موجود نیست، را نشان می‎دهد.

تصاویر جدید منتشر شده از Moto Z Play تاریخ عرضه آن را 16 شهریورماه اعلام کرده‌اند

جدا از این تصویر که تبلیغ گوشی Moto Z Play را در یک فروشگاه چینی نشان می‎دهد، تصاویر جدیدی نیز از خود این گوشی منتشر شده است. یکی از این تصاویر به نظر می‎رسد اسم این گوشی و هم‎چنین داشتن سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0.1 را تایید کند.

گوشی Moto Z Play

طبق گفته‎ی کاربری در توئیتر به اسم The Malignant، گوشی Moto Z Play موتورولا قیمتی بین 400 تا 500 دلار آمریکا در چین خواهد داشت و در تاریخ 16 شهریورماه رونمایی خواهد شد. یقینا این گوشی به نسبت گوشی‎های Moto Z Droid و Moto Z Force Droid ارزان‎تر خواهد بود.

Moto Z Play

از نظر مشخصات، گوشی Moto Z Play انتظار می‎رود که یک صفحه‎ی نمایش 5.5 اینچی با دقت فول اچ‎دی، 3 گیگابایت رم، یک پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون 625 هشت هسته‎ای و یک جک هدفون 3.5 میلی‎متری ( که در گوشی‎های Moto Z و Moto Z Force حذف شده بود) داشته باشد. در حال حاضر، مشخص نیست که این گوشی برای بازار بین‎المللی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال