اطلاعاتی از اولین مادربورد MSI مبتنی بر سوکت LGA1151 منتشر شد

روز گذشته کمپانی تایوانی MSI تصویری رسمی از اولین مادربورد خود بر پایه‌ی پردازنده‌های جدید شرکت اینتل با سوکت LGA1151، پردازنده‌های سری Skylake را با نام Z170 Krait Gaming منتشر ساخت. این مادربورد قدرتمند که برای گیمرها و دنیای گیمینگ ساخته شده، چهره‌ی فوق‌العاده جذابی نیز دارد و در ترکیبی از رنگ مشکی برای بخش‌های اصلی […]

روز گذشته کمپانی تایوانی MSI تصویری رسمی از اولین مادربورد خود بر پایه‌ی پردازنده‌های جدید شرکت اینتل با سوکت LGA1151، پردازنده‌های سری Skylake را با نام Z170 Krait Gaming منتشر ساخت. این مادربورد قدرتمند که برای گیمرها و دنیای گیمینگ ساخته شده، چهره‌ی فوق‌العاده جذابی نیز دارد و در ترکیبی از رنگ مشکی برای بخش‌های اصلی و سفید برای هیت‌سینک، پورت‌ها و کانکتورها تولید می‌شود.

سازندگان اندازه‌ی استاندارد ATX را برای مادربورد Z170 Krait Gaming در نظر گرفته‌اند و برای تامین برق مورد نیاز آن نیز از کانکتورهای 24-پین ATX و 8-پین EPS استفاده کرده‌اند. برق مورد نیاز پردازنده نیز از طریق مداری 8-فازی منتقل می‌شود و می‌تواند شرایط را برای اورکلاک هر چه بیشتر و بهتر پردازنده، ایجاد نماید. در مورد شکاف رم‌ها، این مادربورد جدید قرار است با داشت 4 اسلات رم، از مجموع 64 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 پشتیبانی نماید. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا به کمک دو شکاف PCI-Express 3.0 x16، از دو کارت گرافیک به صورت همزمان استفاده نمایند.

سایر شکاف‌های توسعه که می‌توان در مادربورد Z170 Krait Gaming مشاهده نمود نیز شامل یک شکاف PCI-Express 3.0 x16 (با برق‌رسانی الکتریکی gen 3.0 x4)، سه شکاف توسعه PCIe 3.0 x1، و یک شکاف اضافی PCI اشاره نمود. وجود سیستم صوتی AudioBoost 3 و تراشه‌ی Killer E2205 gigabit Ethernet برای کاهش تاخیر زمانی در بازی‌های آنلاین نیز از دیگر مواردی هستند که می‌تواند مورد توجه بسیاری از گیمران قرار بگیرد. از آنجایی که بسیاری از گیمران به دنبال خرید هاردهای جامد برای افزایش سرعت در پردازش بازی‌های کامپیوتری هستند، پورت‌های ارتباطی در این مادربورد شامل شش پورت SATA III (که دو عدد از این پورت‌ها می‌تواند به SATA-Express 16Gb/s تبدیل شود) و یک پورت M.2 می‌شود که می‌تواند نهایت سرعت را برای کاربران به همراه داشته باشد.

مادربورد قدرتمند و جدید MSI Z170 Krait Gaming، اولین مادربورد این کمپانی تایوانی می‌باشد که قرار است اوایل ماه آگوست، به همراه پردازنده‌های 4-هسته‌ای و جدید Intel Core i7-6700K و Intel i5-6600K با سوکت LGA1151 وارد بازار شود.

به نظر شما نسل جدید پردازنده‌های اینتل تا چه حدی می‌توانند در بازار موفق ظاهر شوند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال