تصاویر جدیدی از هوآوی میت 9 به بیرون درز کرد

به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند میت 9 هواوی به بیرون درز کرده است که طراحی دوربین اصلی آن با عکس‌هایی که قبلا منتشر شده بود کاملا تفاوت دارد.  در این تصویر می‌توان به طور واضح مشاهده کرد که در بخش پشتی دستگاه دو لنز وجود دارد که هر دو توسط یک شیشه پوشانده […]

به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند میت 9 هواوی به بیرون درز کرده است که طراحی دوربین اصلی آن با عکس‌هایی که قبلا منتشر شده بود کاملا تفاوت دارد.  در این تصویر می‌توان به طور واضح مشاهده کرد که در بخش پشتی دستگاه دو لنز وجود دارد که هر دو توسط یک شیشه پوشانده شده‌اند. برخلاف اولین تصویری که از این گوشی منتشر شده بود، فلش LED دستگاه به شکل دایره‌ای در کنار دوربین قرار دارد. تفاوت دیگری که در تصویر جدید می‌توان به آن پی‌برد، فقدان فوکوس لیزری است. در اولین تصویر منتشر شده از این محصول شاهد مکانی برای فوکوس لیزری دوربین بودیم ولی تصویر جدید چنین بخشی ندارد. تنها شباهت این تصویر و تصویر قبلی، مکان و ساختار حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت آن است که در بخش پشتی دستگاه جای  داده شده است.

از طرفی شایعات جدید نیز حاکی از آن است که گوشی میت 9 از پردازنده کیرین 950 هواوی استفاده می‌کند. Kirin 960 یک پردازنده هشت هسته‌ای است که از معماری big.LITTLE بهره می‌برد. این تراشه از چهار هسته Cortex A-73 به همراه چهار هسته Cortex A-53 تشکیل شده و درکنار آن دارای LTE Cat. 12 نیز است. این چیپ از شبکه CDMA پشتیبانی می‌کند. Kirin 960 دومین پردازنده بعد از Kirin 650 است که از تمام شبکه‌ها پشیتبانی می‌کند. واحد گرافیکی این دستگاه نیز Mali-G71 نام دارد.

فبلت میت 9 هواوی دارای نمایشگری 6 اینچی با وضوح 2K خواهد بود. این محصول از 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. از طرفی گفته می‌شود نسخه EMUI 5.0 که روی اندروید نوقا پایه‌گذاری شده، به صورت پیش‌فرض روی میت 9 نیز نصب خواهد شد. فعلا هیچ اطلاعاتی در خصوص دوربین این محصول و شیوه عملکرد آن منتشر نشده است. علاوه بر آن نمی‌دانیم که قیمت آن در چه میزان و حدودی خواهد بود. اما شایعات حاکی از آن است که هواوی Mate 9 در ماه اکتبر به صورت مورد رونمایی قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال