تصاویر و مشخصات جدیدی از سونی اکسپریا Z4 فاش شد

چند روز پیش کمیسیون ارتباطات فدرال تصاویری از یک گوشی هوشمند دریافت کرد که احتمال می‌داد متعلق به پرچمدار جدید شرکت سونی اکسپریا Z4 باشد. امروز تصاویر جدیدی از این گوشی‌هوشمند جدید غول ژاپنی انتشار یافت. طبق گزارش گوشی هوشمند اکسپریا Z4 با کد رمز E6553 شناسایی می‌شود. آن‌طور که از شواهد، بنچ‌مارک‌ها و تصاویر […]

چند روز پیش کمیسیون ارتباطات فدرال تصاویری از یک گوشی هوشمند دریافت کرد که احتمال می‌داد متعلق به پرچمدار جدید شرکت سونی اکسپریا Z4 باشد. امروز تصاویر جدیدی از این گوشی‌هوشمند جدید غول ژاپنی انتشار یافت. طبق گزارش گوشی هوشمند اکسپریا Z4 با کد رمز E6553 شناسایی می‌شود. آن‌طور که از شواهد، بنچ‌مارک‌ها و تصاویر فاش شده مشخص است، E6553 از یک پردازنده با چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بهره‌مند است و به همین دلیل نیز بسیاری از کاربران و کارشناسان معتقدند که این تصاویر متعلق به اکسپریا Z4 می‌باشد که جدیدترین تراشه شرکت کوالکام در آن به کار گرفته شده است.

Sony-Xperia-Z4-pictures-leak-2
آنطور که گفته شده قرار است پرچمدار جدید سونی با نمایشگر ۵.۱ اینچی و رزولوشن 1920×1080 و با تراکم پیکسلی 432 PPI به بازار قدم بگذارد. این گوشی‌هوشمند دارای پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و ۸ هسته‌ای اسنپدراگون 810 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز می‌باشد. همچنین اکسپریا Z4 از یک پردازنده گرافیکی آدرنو 430 استفاده خواهد‌ کرد. از دیگر مشخصه‌های این گوشی‌هوشمند می‌توان ۳ گیگابایت رَم و و ۳۲ گیگابایت فضای حافظه قابل گسترش (که ۲۳ گیگابایت آن در اختیار کاربر است) را نام برد.

Sony-Xperia-Z4-pictures-leak-1
با توجه به تصاویر منتشر شده چنین می‌توان گفت که سونی یک بار دیگر قصد دارد در دوربین پشتی محصول جدیدش از سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی استفاده کند و در قسمت جلوی گوشی یک دوربین با سنسور 5 مگاپیکسلی به کارگیرد؛ همچنین مشاهده می‌کنید که در بخش پشتی، این بار هم مانند گذشته از شیشه استفاده شده است.

مستندات کمیسیون ارتباطات فدرال این‌گونه حکایت می‌کند که یک درگاه کارت حافظه microSD در Z4 وجود خواهد داشت. این پرچمدار سونی از گواهی IP68 بهره ‌می‌برد و ضدآب است؛ به این معنی که در عمق 1.5 متری می‌تواند تا ۳۰ دقیقه دوام آورده بدون اینکه آسیب ببیند. اکسپریا Z4 از یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که در نوع خود یک منبع تغذیه قوی به‌شمار می‌رود. روی Z4 سیستم عامل محبوب اندروید نسخه ۵ به صورت پیش فرض، نصب شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال