تصویر جدید منتشر شده از LG G6 لوگوی G6 را روی بدنه مشکی براق نشان می‌دهد

هر ساله با نزدیک شدن به زمان معرفی اسمارت‌فون های کمپانی‌های بزرگ، بازار شایعه‌ها درمورد آن‌ها نیز داغ می‌شود. در جدیدترین نمونه، امروز وبسایت بسیار معتبر Business Insider تصاویری را منتشر کرده است که ادعا نموده تصاویر نهایی مربوط به LG G6 است. برخلاف تصاویری که پیشتر ادعا می‌شد از این گوشی منتشر شده است، در […]

هر ساله با نزدیک شدن به زمان معرفی اسمارت‌فون های کمپانی‌های بزرگ، بازار شایعه‌ها درمورد آن‌ها نیز داغ می‌شود. در جدیدترین نمونه، امروز وبسایت بسیار معتبر Business Insider تصاویری را منتشر کرده است که ادعا نموده تصاویر نهایی مربوط به LG G6 است. برخلاف تصاویری که پیشتر ادعا می‌شد از این گوشی منتشر شده است، در این تصاویر شاهد استفاده از قاب پشتی درخشنده‌ای برای G6 هستیم که به نظر می‌رسد از شیشه ساخته شده باشد. محل قرارگیری دوربین‌ها، فلش و سنسور اثر انگشت دستگاه نیز دقیقاً همانند آن چیزی است که سال گذشته در گوشی‌های G5 و V20 این کمپانی دیده بودیم.

New photo of the LG G6 leaks, reveals shiny back and ‘G6’ logo

New photo of the LG G6 leaks, reveals shiny back and ‘G6’ logo

در ادامه‌ی این گزارش بیان شده است که ممکن است استفاده از دو دوربین در این دستگاه امکان ثبت عکس‌هایی با بکگراند مات را برای کاربران فراهم کند؛ همانند چیزی که پیش از این در iPhone 7 Plus و در حالت عکاسی پرتره‌ی آن شاهد بودیم. بنابراین می‌توان از بخش دوربین این دستگاه انتظار قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیزی را داشت.

گزارش‌هایی هم منتشر شده است که بر اساس آن‌ها، G6 در دو نسخه با سایز صفحه‌نمایش‌های گوناگون عرضه خواهد شد. البته سال گذشته نیز شاهد انجام چنین اقدامی برای G5 بودیم که این گوشی در نسخه‌ی کوچک‌تر و با نام G5 Lite عرضه شد.

LG G6 در کنگره بین‌المللی موبایل در تاریخ 26 فبریه معرفی خواهد شد. پیش‌بینی‌ها حاکی از به‌کارگیری چیپ Snapdragon 821، صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن 2880x1440 پیکسل و نسبت تصویر غیرمعمول 18:9 در این گوشی هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال