گزارشات از معرفی مک‌بوک جدید اپل در مراسم 6 آبان‌ماه حکایت دارند

در اخبار روزهای گذشته به استحضار شما رساندیم که اپل قصد دارد مک‎بوک‎ پرو‎های جدیدی را معرفی کند ولی تاریخ این اقدام هنوز مشخص نیست. حالا گزارش جدیدی به دست رسیده است که تاریخ دقیق این رویداد را اعلام می‎کند. طبق گفته‎ی وب‎سایت Recode، اپل قصد دارد در تاریخ 6 آبان مجموعه‎ی جدیدی از محصولات […]

در اخبار روزهای گذشته به استحضار شما رساندیم که اپل قصد دارد مک‎بوک‎ پرو‎های جدیدی را معرفی کند ولی تاریخ این اقدام هنوز مشخص نیست. حالا گزارش جدیدی به دست رسیده است که تاریخ دقیق این رویداد را اعلام می‎کند.

طبق گفته‎ی وب‎سایت Recode، اپل قصد دارد در تاریخ 6 آبان مجموعه‎ی جدیدی از محصولات از جمله مک‎بوک پروهایی به عنوان جایگزین مدل‎های فعلی معرفی کند. مک‎بوک پرو جدید اولین کامپیوترهای مک خواهند بود که از همان ابتدا دارای سیستم‎عامل macOS Sierra خواهند بود ولی هم‎چنین انتظار می‎رود که آن‎ها برای اولین بار دارای پنل جدید حساس به لمس اولد باشند.

مک‎بوک جدید اپل

هم‎چنین شایعه شده است این دستگاه از یک دکمه‎ی هوم با سنسور تاچ‎ آی‎دی اپل بهره خواهد بود ولی باید صبر کنیم ببینیم واقعا فناوری حسگر اثرانگشت راه خود را به مک‎بوک‎ها پیدا کرده است یا خیر. به دنبال سیستم‎عامل Sierra دستیار صوتی اپل یعنی سیری و قابلیت‎های کپی / پیست جهانی بین مک‎بوک جدید و سایر دستگاه‎های اپل نیز آورده می‎شود.

محل برگزاری این رویداد باید کمپ اپل در کوپرتینو باشد که در این محل این شرکت معمولا رویدادهای مربوط به آیفون و هم‎چنین سایر رویدادهای رسانه‎ای اپل را برگزار می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال