گوشی‌های امسال گوگل با برند نکسوس و یا اچ‌تی‌سی عرضه نخواهند شد

طبق اخباری که تاکنون شنیده می‎شد، شرکت اچ‎تی‎سی سازنده‎ی نسل بعدی گوشی‎های نکسوس است. ولی طبق گزارشی که از سوی وب‎سایت Android Central مطرح شده است، طبیعت این اخبار تا حدی درست است و این برند تایوانی این گوشی‎ها را خواهد ساخت، ولی ممکن است در واقع به دنبال عرضه برند نکسوس را بر خود […]

طبق اخباری که تاکنون شنیده می‎شد، شرکت اچ‎تی‎سی سازنده‎ی نسل بعدی گوشی‎های نکسوس است. ولی طبق گزارشی که از سوی وب‎سایت Android Central مطرح شده است، طبیعت این اخبار تا حدی درست است و این برند تایوانی این گوشی‎ها را خواهد ساخت، ولی ممکن است در واقع به دنبال عرضه برند نکسوس را بر خود نداشته باشند.

این‎طور که به نظر می‎آید، شرکت گوگل برند نکسوس را حذف و آن را با عنوان گوگل جایگزین خواهد کرد که این گفته با شایعاتی که اوایل ماه جاری میلادی شنیده بودیم هم‎خوانی دارند که به گوشی‎های هوشمندی تحت برند گوگل اشاره داشتند. این گزارش با گفتن این جمله ادامه پیدا می‎کند که گوشی‎های دارای برند گوگل از گوشی‎های متداول نکسوس در بحث نرم‎افزاری نیز متفاوت خواهند بود.

چیزی که گوشی‎های نکسوس را بسیار جذاب می‎کرد این بود که عملا یک نسخه‎ی تغییر نیافته از اندروید را بر روی خود داشتند و اولین دستگاه‎هایی بودند که آپدیت‎های این سیستم‎عامل را دریافت می‎کردند. در این گوشی‎های جدید با برند گوگل، شرکت گوگل انتظار می‎رود بخش نرم‎افزاری دیگری را معرفی کند و رابط کاربری آن را اندکی تغییر دهد، یعنی ممکن است با گوشی‎های خاص و منحصر به فردی روبرو شویم که برای مشتریانی که آن‎ها را خواهند خرید خبر خوش‎تری محسوب می‎شود تا سایر کاربران اندرویدی.

هنوز مشخص نیست که برند نکسوس هم‎چنان در محصولات دیگر، نظیر تبلت‎ها، به حیات خود ادامه خواهد داد یا نه. در حال حاضر تمامی این صحبت‎ها در حد شایعه می‎تواند باشد و امیدواریم به زودی به صورت رسمی در این رابطه نظری بشنویم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال