بنچمارک‌ها از احتمال وجود یک نسخه پایین‌رده از Nokia 6 با نام رمز Heart خبر داده‌اند

نوکیا که به تازگی از گوشی‌هوشمند Nokia 6 رونمایی کرده و با استقبال بی‌نظیر کاربران چینی مواجه شده قصد دارد به زودی از چندین گوشی‌هوشمند دیگر در رویداد MWC‌ رونمایی کند که به نظر می‌رسد یکی از این گوشی‌ها با نام رمز Heart در بنچمارک GFXBench دیده شده باشد. گوشی جدید ثبت شده در این بنچمارک […]

نوکیا که به تازگی از گوشی‌هوشمند Nokia 6 رونمایی کرده و با استقبال بی‌نظیر کاربران چینی مواجه شده قصد دارد به زودی از چندین گوشی‌هوشمند دیگر در رویداد MWC‌ رونمایی کند که به نظر می‌رسد یکی از این گوشی‌ها با نام رمز Heart در بنچمارک GFXBench دیده شده باشد.

گوشی جدید ثبت شده در این بنچمارک حاکی از این است که نوکیا ممکن است از نسخه‌ی پایین‌رده‌ی Nokia 6 نیز پرده بردارد. براساس این بنچمارک، این گوشی نیز از همان چیپست اسنپ‌دراگون 430 استفاده می‌کند اما دیگر مشخصه‌های این فنی نسبت به گوشی تازه‌وارد نوکیا ضعیف‌تر شده‌اند.

براساس بنچمارک فاش شده، گوشی‌ جدید نوکیا با نام رمز Heart به نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی مجهز شده است. این گوشی حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. دو سنسور 12 یا 13 مگاپیکسلی و سنسور 8 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی در نظر گرفته شده‌اند. این گوشی هم همانند گوشی Nokia 6 اندروید نوقا را اجرا می‌کند. باوجود این که نسخه‌ی 7.1.1 اندروید چندین ماه پیش منتشر شده هنوز هم نوکیا قصد ندارد گوشی‌های جدید خود را به این نسخه از سیستم‌عامل اندروید مجهز کند.

فعلا مشخصه‌های فنی دیگری از این گوشی فاش نشده اما کنگره‌ی جهانی موبایل زودتر از آن‌چه که فکرش را کنید برگزار خواهد شد و نوکیا نیز به همراه دیگر بزرگان صنعت گوشی‌های‌هوشمند به معرفی محصولات خود خواهد پرداخت. با توجه به این که گوشی Nokia 6 با قیمت 250 دلاری در چین به فروش رسید انتظار می‌رود این گوشی نیز با قیمتی 150 تا 200 دلاری برای فروش قرار بگیرد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال