رونمایی رسمی آستون مارتین از خودروی مفهومی Vanquish Zagato

شرکت ایتالیایی و مشهور Zagato در جدیدترین همکاری خود با خودروساز انگلستانی آستون مارتین و در پنجمین همکاری مشترک، موفق به تولید خودروی مفهومی Vanquish Zagato شده و آستون مارتین نیز به صورت رسمی از این خودروی مفهومی پرده برداشت. این همکاری که نتیجه‌ی بسیار خوبی داشته، توسط طراحان اصلی این دو شرکت یعنی طراح ارشد […]

شرکت ایتالیایی و مشهور Zagato در جدیدترین همکاری خود با خودروساز انگلستانی آستون مارتین و در پنجمین همکاری مشترک، موفق به تولید خودروی مفهومی Vanquish Zagato شده و آستون مارتین نیز به صورت رسمی از این خودروی مفهومی پرده برداشت.

این همکاری که نتیجه‌ی بسیار خوبی داشته، توسط طراحان اصلی این دو شرکت یعنی طراح ارشد شرکت آستون مارتین، آقای Marek Reichman و طراح شرکت زاگاتو، اقای Andrea Zagato طراحی شده و نبوغ مهندسی را به خوبی نشان می‌دهد. خودروی قدرتمند و جدید Vanquish Zagato که از جنس فیبر کربن تولید شده، از طراحی مشهور خودروهای شرکت زاگاتو یعنی “Double-Bubble” بهره برده و شکل خاصی را به این دستگاه بخشیده است.

 Aston-Martin-Vanquish-Zagato-Concept-9

رفلاکتورهای مخصوصی که برای چراغ‌های این اتومبیل به کار گرفته شده، باعث شده تا این خودرو ظاهری کلاسیک داشته و در آن از تکنولوژی جدید آستون مارتین که پیشتر در خودروی Vulcan شاهد به کارگیری آن بودیم نیز استفاده شده است. همچنین طراحی چراغ‌های کناری این خودرو از اتومبیل قدرتمند One-77 الهام گرفته شده و شاید در یک نگاه شما را به یاد آن‌ها بیندازد.

در مورد قدرت Vanquish Zagato، باید اشاره داشته باشیم که مهندسان آستون مارتین از نسخه قدرتمندتر موتور V12 مشهور خود استفاده نموده و حالا این موتور با قدرت 600 اسب بخاری (به جای نیروی 573 اسب بخاری)، عملکرد بسیار خوبی را پیش روی آستون مارتین ونکوئیش زاگاتو قرار داده است. در بخش داخلی نیز استفاده از مواد بسیار مرغوب و چرم مخصوص، در کنار لوگوی زاگاتو، حسی تجملی را به کاربران القاء می‌کند.

Aston-Martin-Vanquish-Zagato-Concept-5

 

مدیر ارشد شرکت آستون مارتین، آقای Marek Reichman اذعان داشته که توانایی بسیار بالای شرکت آستون مارتین در تولید و طراحی خودروها در سال‌های اخیر باعث شده تا مهندسان این شرکت زبان طراحی مخصوص به خود را داشته و برای به رخ کشیدن آن، نبوغ خود را در طراحی خودروهایی همچون One-77 ،CC-100 و Vulcan نمایان کنند. همکاری مشترک زاگاتو و آستون مارتین باعث شده تا این شرکت بتوانند تا توانایی بسیار بالای خود در تولید خودروها خاص را نشان دهد.

آقای Andrea Zagato نیز در مورد این خودرو اعلام کرده که همکاری نزدیک و عمیق این دو شرکت باعث شده تا آنها بتوانند توانایی خود را در همکاری با شرکت بزرگی همچون آستون مارتین نشان دهند. همچنین نتیجه‌ی بسیار خوبی که این همکاری داشته، قرابت 50 ساله‌‌ی این دو شرکت و عمق همکاری‌های آنها را نشان می‌دهد.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی خودروی مفهومی Vanquish Zagato اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که در آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این خودروی قدرتمند باشیم. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از Vanquish Zagato را مشاهده نمایید:

Aston-Martin-Vanquish-Zagato-Concept-4

Aston-Martin-Vanquish-Zagato-Concept-3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال