شیوه‌ای جدید برای رونمایی از گوشی هوشمند؛ وان پلاس 2 پنجم مرداد معرفی خواهد شد

مدت زمان زیادیست که همگان انتظار معرفی محصول جدید وان‌پلاس را می‌کشند و به دنبال این موضوع نیز شایعات بسیار زیادی در حال انتشار بودند که نهایتا کمپانی وان‌پلاس با انتشار تیزری از محصول جدید خود با نام OnePlus 2، زمان معرفی رسمی این گوشی‌هوشمند را اعلام نمود و ما باید منتظر پرچم‌دار جدید این […]

مدت زمان زیادیست که همگان انتظار معرفی محصول جدید وان‌پلاس را می‌کشند و به دنبال این موضوع نیز شایعات بسیار زیادی در حال انتشار بودند که نهایتا کمپانی وان‌پلاس با انتشار تیزری از محصول جدید خود با نام OnePlus 2، زمان معرفی رسمی این گوشی‌هوشمند را اعلام نمود و ما باید منتظر پرچم‌دار جدید این کمپانی چینی، در تاریخ 27 جولای (پنجم مرداد) و در ساعت 7 بعد از ظهر باشیم.

اما این تمام موضوع نیست و وان‌پلاس برنامه‌ی ویژه‌ای برای معرفی محصول جدید خود دارد. وان‌پلاس قصد دارد تا تلفن جدید خود را در یک هدست واقعیت مجازی معرفی کند و عنوان اولین محصول معرفی شده در این هدست‌ها را یدک کشد. به همین منظور، این کمپانی، هدست واقعیت مجازی مقوایی خود را با طراحی هدست‌های مقوایی (Cardboard) معمول بازار ساخته اما اذعان داشته که تجربه‌ی کاملا متفاوتی در انتظار کاربران خواهد بود.

هدست مقوایی وان‌پلاس که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، می‌تواند برای تلفن‌هایی با اندازه‌ی 6-اینچ نیز مورد استفاده قرار گیرد و طبق گفته‌های وان‌پلاس، استفاده از آن بسیار آسان و سریع بوده و این هدست از مواد با کیفیت نیز ساخته شده است. همچنین اندازه‌ی آن کوچکتر و جم‌وجورتر از محصولات مشابه بوده و با موادی که این شرکت در هدست خود به کار گرفته، به نوعی محصول خود را ضد گرد و غبار نیز کرده است. طبق گفته‌های وان‌پلاس باید منتظر محصولی با کیفیت و البته با قابلیت‌هایی بیش از محصولات مشابه باشیم چرا که شعار وان‌پلاس در تصاویر منتشر شده “آینده در دستان واقعیت مجازی خواهد بود” می‌باشد.

OnePlus 2 will be unveiled on July 27 in virtual reality 2

با معرفی OnePlus 2 در هدست واقعیت مجازی، این امکان برای علاقه‌مندان به وجود می‌آید که به صورت مجازی، در کنار عوامل سازنده‌ی این محصول قرار گرفته و در معرفی رسمی این محصول حضور داشته باشند! همچنین این امکان برای کاربران وجود دارد که هنگام معرفی این محصول بتوانند تلفن OnePlus 2 را از زوایای مختلف و از نزدیک مشاهده کنند.

بدون شک این موضوع می‌تواند بسیار جذاب باشد و ما برای تجربه‌ی معرفی متفاوت این تلفن هوشمند، چاره‌ای جز انتظار تا ماه آینده نداریم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال