[Computex 2015] اولین مانیتور 27-اینچی جهان با تکنولوژی Quantom-Dot توسط Philips معرفی شد

پس از معرفی تکنولوژی جدید Quantom-Dot در نمایشگاه CES 2015 توسط کمپانی LG، حالا شاهد معرفی اولین مانیتور ساخته شده در دنیا با این فناوری هستیم، مانیتوری که توسط شرکت Philips و با همکاری QD Vision ساخته شده است. این نمایشگر 27-اینچی که با نام 276E6ADS عرضه خواهد شد، صفحه‌نمایشی با وضوح تصویر 1080p داشته و از […]

پس از معرفی تکنولوژی جدید Quantom-Dot در نمایشگاه CES 2015 توسط کمپانی LG، حالا شاهد معرفی اولین مانیتور ساخته شده در دنیا با این فناوری هستیم، مانیتوری که توسط شرکت Philips و با همکاری QD Vision ساخته شده است. این نمایشگر 27-اینچی که با نام 276E6ADS عرضه خواهد شد، صفحه‌نمایشی با وضوح تصویر 1080p داشته و از 99 درصد از رنگ‌های Adobe RGB پشتیبانی می‌کند که سبب شده این محصول، برای هر فردی مناسب باشد. در واقع این نمایشگر تنها برای دسته‌ای خاص از کاربران تولید نشده و تمامی گیمرها، عکاسان، ادیتورها و طراحان حرفه‌ای، می‌توانند حداکثر استفاده را از این مانیتور ببرند.

نمایشگر 27-اینچی جدید فیلیپس در کنار داشتن فناوری کوآنتوم‌-دات، از تکنولوژی Color IQ شرکت QD Vision نیز بهره می‌برد که نتیجه‌ی آن، نمایش تصاویر مختلف با بهترین کیفیت و رنگ می‌باشد. طبق گفته‌های آقای Chris Brown، مدیر بخش بازاربابی فیلیپس، نمایشگر E6 شرکت فیلیپس با بهره‌گیری از دو تکنولوژی Quantom-Dot و Color IQ، یکی از بهترین نمایشگرهای ساخته شده تا کنون می‌باشد و می‌تواند صنعت نمایشگرها را یک قدم جلوتر ببرد.

از طرفی، شرکت QD Vision، موفق‌ترین شرکت در زمینه‌ی تکنولوژی نمایش بهتر رنگ‌ها می‌باشد و تکنولوژی Color IQ نیز یکی از بهترین چیزهایی است که می‌توانست در مانیتور جدید فیلیپس وجود داشته باشد. اما نکته‌ی جالب در مورد صحبت‌های مدیر بخش بازاریابی شرکت QD Vision، این است که به نظر می‌رسد آقای Matt Mazzuchi و آقای Chris Brown، به قدری از همکاری مشترک خود راضی بوده و نمایشگر تولید شده را قدرتمند می‌دانند که آن را یکی از بهترین نمایشگرهای ساخته شده تا کنون معرفی کرده‌اند. اینطور که به نظر می‌رسد، این نمایشگر قدرت بسیار بالایی در نمایش هر چه بهتر رنگ‌ها و واقعی بودن آنها دارد و همین موضوع سبب شده تا این مدیران ارشد، با اطمینان کامل در مورد محصول جدید خود صحبت کنند.

همانطور که انتظار می‌رود، تکنولوژی Quantom-Dot یک انقلاب بزرگ در تولید نمایشگرها به حساب می‌آید به گونه‌ای که کمپانی خانم Jennifer Colegrove، مدیر بخش اجرایی شرکت Touch Display Research در تحقیقات خود اعلام کرده که تا سال 2025، بیش از 51 درصد از نمایشگرها از این تکنولوژی بهره خواهد برد.

فیلیپس اعلام کرده که مانیتورهای سری E6 این شرکت، از اواسط سال جاری وارد بازار خواهد شد. البته هنوز این محصولات مشخص نشده اما به نظر نمی‌رسد که قیمت پایینی داشته باشند!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال