شایعه: اپل روی تولید یک آیفون با نمایشگر 5.8 اینچی OLED کار می‌کند

بر اساس خبرها و شایعات منتشر شده از سوی وب‌سایت خبری Digitimes، شرکت اپل در حال کار بر روی یک آیفون جدید مجهز به نمایشگری 5.8 اینچی از نوع OLED می‌باشد. البته هنوز در مورد زمان عرضه این چنین گوشی هوشمندی به بازار، ابهام و تردید وجود دارد. جالب است بدانید که مینگ چیو کو، تحلیلگر محصولات […]

بر اساس خبرها و شایعات منتشر شده از سوی وب‌سایت خبری Digitimes، شرکت اپل در حال کار بر روی یک آیفون جدید مجهز به نمایشگری 5.8 اینچی از نوع OLED می‌باشد. البته هنوز در مورد زمان عرضه این چنین گوشی هوشمندی به بازار، ابهام و تردید وجود دارد. جالب است بدانید که مینگ چیو کو، تحلیلگر محصولات اپل در این مورد این طور اضافه می‌کند که به احتمال زیاد در سال 2019 و یا آینده دورتر شاهد حضور این سری از گوشی‌های هوشمند از سوی کمپانی اپل در سطح بازار خواهیم بود.

البته به هیچ وجه انتظار نمی‌رود که یان شرکت امسال به معرفی یک آیفون جدید مجهز به نمایشگری 5.8 اینچی از نوع OLED دست بزند طوری که وب‌سایت Digitimes نیز خود به این موضوع اشاره داشته و اضافه می‌کند که این نوع گوشی زودتر از سال 2017 معرفی نخواهد شد. این در حالی است که شایعات و خبرها، اطلاعاتی در مورد خرید گسترده پنل‌های نمایشی OLED سامسونگ از سوی شرکت اپل داده و این موضوع را نیز خاطر نشان می‌کند که شرکت‌های ال‌جی و ژاپن دیسپلی از این به بعد در این بخش از محصولات شرکت اپل،‌ این کمپانی را همراهی نخواهندکرد. به احتمال بسیار زیاد، گوشی هوشمند 5.8 اینچی شرکت اپل،‌ آیفون پرو نامیده خواهد شد.

از طرفی انتظار می‌رود در روز 21 ماه مارس (دوم فروردین ماه 95)، شرکت اپل از گوشی چهار اینچی جدید خود با نام Apple iPhone SE نیز رونمایی به عمل آورد. بر اساس شایعات و خبرهای منتشر شده، این گوشی در لیست مشخصات فنی خود به یک تراشه A9 مجهز خواهد بود و از طرفی به سرویس NFC به منظور انجام پروسه Apple Pay نیز تجهیز خواهد شد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز در درون خود دارای یک حسگر 12 مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر آن انتظار می‌رود که این گوشی از سرویس Live Photos بدون وجود لمس سه بعدی نیز پشتیبانی نماید. در کنار آن پیش بینی می‌شود در رخداد و مراسم دوم فرودین ماه 95 شرکت اپل، این کمپانی از یک تبلت 9.7 اینچی و در واقع نسخه جدیدی از تبلت Apple iPad Pro، رونمایی به عمل آورد. بر طبق خبرهای منتشر شده،‌این تبلت از یک تراشه A9X طراحی شده توسط اپل به همراه چهار گیگابایت حافظه RAM، بلندگوهای چهارگانه و همچنین قابلیت پشتیبانی از قلم هوشمند اپل (Apple Pencil) و همچنین کیبورد هوشمند آن (Smart Keyboard) برخوردار خواهد بود.

در نهایت انتظار می‌رود در طی این مراسم، شرکت اپل از نسل جدید ساعت هوشمند خود به همراه قابلیت  پشتیبانی از ویژگی FaceTime نیز رونمایی به عمل آورد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال