گوشی گلکسی S8 سامسونگ در کنگره جهانی موبایل معرفی نمی‌شود

طبق روال همیشگی، انتظار می‌رفت سامسونگ از پرچم‌دار جدید خود در کنگره‌ی جهانی موبایل که در اوایل اسفندماه برگزار می‌شود رونمایی کند اما جدیدترین خبر منتشر شده از سوی مسئولان این شرکت کره‌ای داستانی دیگر را بیان می‌کند. DJ Koh، مدیر بخش موبایل سامسونگ در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که پرچم‌دار مورد انتظار این شرکت، گلکسی […]

طبق روال همیشگی، انتظار می‌رفت سامسونگ از پرچم‌دار جدید خود در کنگره‌ی جهانی موبایل که در اوایل اسفندماه برگزار می‌شود رونمایی کند اما جدیدترین خبر منتشر شده از سوی مسئولان این شرکت کره‌ای داستانی دیگر را بیان می‌کند. DJ Koh، مدیر بخش موبایل سامسونگ در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که پرچم‌دار مورد انتظار این شرکت، گلکسی اس 8 در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی نخواهد شد.

این رویداد که در اوایل اسفندماه برگزار می‌شود میزبان بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده‌ی تلفن همراه است و این طور که به نظر می‌رسد گلکسی اس 8 غایب بزرگ این کنگره خواهد بود. اگر شایعات منتشر شده در این خصوص را باور کنیم، گلکسی اس 8 در فروردین سال آینده به طور رسمی معرفی می‌شود. از دیگر شایعات مربوط به یکی از موردانتظارترین گوشی‌های سال می‌توان به خمیده بودن هر دو نسخه‌ی گوشی اشاره کرد. سامسونگ دو نسخه‌ی 5 و 6 اینچی را با نمایشگرهای کاملا خمیده معرفی خواهد کرد در حالی که گمان می‌رود نسخه‌ی بزرگ‌تر گلکسی اس 8 پلاس نام‌گذاری شود.

علاوه بر تمامی موارد اشاره شده، سامسونگ قصد دارد حسگر اثر انگشت را در لبه‌های نمایشگر خمیده‌ی این دو گوشی به کار گیرد تا دیگر نیازی به دکمه‌ی فیزیکی Home نباشد. سامسونگ که قصد جبران خسارات گلکسی نوت 7 را دارد، پرچم‌دار مورد انتظار خود را به اسپیکرهای استریو مجهز خواهد کرد و دیگر خبزی از برآمدگی لنز دوربین بر روی این گوشی نیز نخواهد بود. به‌هر‌حال به نظر می‌رسد گلکسی اس 8 دیرتر از زمانی که فکرش را می‌کردیم معرفی می‌شود پس بار دیگر باید منتظر شایعات بیشتر در مورد این گوشی مورد انتظار باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال