شایعات از احتمال رونمایی سامسونگ از گوشی‌هوشمند گلکسی C9 خبر می‌دهند

طبق شایعه‎ی جدیدی که به گوش می‎رسد شرکت سامسونگ قصد توسعه‎ی سری‎ گوشی‎های هوشمند سری C خود را دارد. این سری گوشی‎ها در حال حاضر شامل گوشی‎های گلکسی C5 و گلکسی C7 می‎شوند که تا کنون هر دو گوشی نام‎ برده شده منحصر به بازار چین بوده ‎است. طبق شایعه‎ای که جدیدا مطرح شد، عضو […]

طبق شایعه‎ی جدیدی که به گوش می‎رسد شرکت سامسونگ قصد توسعه‎ی سری‎ گوشی‎های هوشمند سری C خود را دارد. این سری گوشی‎ها در حال حاضر شامل گوشی‎های گلکسی C5 و گلکسی C7 می‎شوند که تا کنون هر دو گوشی نام‎ برده شده منحصر به بازار چین بوده ‎است.

طبق شایعه‎ای که جدیدا مطرح شد، عضو سومی از این خانواده به اسم گوشی‎هوشمند گلکسی C9 نیز تولید خواهد شد. متاسفانه جدا از شماره مدل (SM-C9000) و اسم رمزی (اِمی) این گوشی، جزئیات دیگری از آن مطرح نشده است.

با این وجود، با توجه کردن به منطق نام‎گذاری سامسونگ در گوشی‎های هوشمندش می‎توان نتیجه گرفت که گلکسی C9 در مقایسه با مدل C7، که از یک نمایشگر لمسی 5.7 اینچی با رزولوشن 1080p استفاده می‎کند، بزرگتر است. بنابراین شاید گلکسی C9 تا 6 اینچ هم باشد. در رابطه با سایر مشخصات فنی، انتظار یک چیپست میان‎رده به همراه 4 گیگابایت رم و دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی را داشته باشید. باید از شبکه‎ی LTE و درگاه میکرو اس‎دی تا 32 گیگابایت نیز پشتیبانی شود. با توجه به مشخصات مشترکی که بین سری گوشی‎های C سامسونگ به چشم می‎خورد، این ویژگی‎ها حدس زده شده‎اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال