تصاویری از گوشی گلکسی J3 2017 منتشر شد

گوشی‌های میان‌رده‌ی سری J سامسونگ تا حدی موفق ظاهر شده‌اند که حالا سامسونگ قصد دارد نسل سوم از این گوشی‌ها را نیز در سال 2017 عرضه کند. نسخه‌ی ضعیف‌تر برادران سری J سامسونگ که J3 نام دارد تاکنون در بنچمارک‌های مختلفی دیده شده و حالا تصویر جدیدی از این گوشی توسط فاش‌کننده‌ی معروف evleaks منتشر شده […]

گوشی‌های میان‌رده‌ی سری J سامسونگ تا حدی موفق ظاهر شده‌اند که حالا سامسونگ قصد دارد نسل سوم از این گوشی‌ها را نیز در سال 2017 عرضه کند. نسخه‌ی ضعیف‌تر برادران سری J سامسونگ که J3 نام دارد تاکنون در بنچمارک‌های مختلفی دیده شده و حالا تصویر جدیدی از این گوشی توسط فاش‌کننده‌ی معروف evleaks منتشر شده است.

در تصویر منتشر شده می‌توان به شباهت نسخه‌ی 2017 و 2016 این گوشی پی برد که البته جای تعجبی هم ندارد. شاید تنها تغییر به وجود آمده در ظاهر این گوشی تغییر مکان دوربین جلوی گوشی باشد که باید دید علت اصلی این کار چه بوده است. البته سامسونگ در تابستان از گوشی J3 Pro با شماره ساخت SM-J3119 نیز رونمایی کرد هرچند تصویر به نمایش در آمده نسخه‌ی معمولی J3 بوده که با شماره ساخت SM-J327P دیده شده است. از مهم‌ترین مشخصه‌های فنی گوشی مورد اشاره می‌توان به چیپست اسنپ‌دراگون 430، 2 گیگابایت رم و اندروید مارشمالو اشاره کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال