گلکسی نوت 7 امروز به طور رسمی عرضه شد

همان‌طور که انتظارش می‌رفت، گلکسی نوت 7 امروز به طور رسمی عرضه شد. سامسونگ امروز در کنفرانسی مطبوعاتی در کره‌ی جنوبی، عرضه‌ی رسمی گلکسی نوت 7 را اعلام کرد و نام ده کشوری که در مرحله‌ی ابتدایی، این گوشی وارد می‌شود را نیز اعلام کرده است. براساس گفته‌های سامسونگ، کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، پورتو‌ریکو، استرالیا، […]

همان‌طور که انتظارش می‌رفت، گلکسی نوت 7 امروز به طور رسمی عرضه شد. سامسونگ امروز در کنفرانسی مطبوعاتی در کره‌ی جنوبی، عرضه‌ی رسمی گلکسی نوت 7 را اعلام کرد و نام ده کشوری که در مرحله‌ی ابتدایی، این گوشی وارد می‌شود را نیز اعلام کرده است.

براساس گفته‌های سامسونگ، کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، پورتو‌ریکو، استرالیا، نیوزیلند، سنگاپور، تایوان، امارات و کره‌ی جنوبی ده کشوری هستند که زودتر از دیگر مناطق می‌توانند گلکسی نوت 7 را به کاربران خود به فروش برسانند. البته کسانی که رنگ‌های آبی و نقره‌ای گلکسی نوت 7 را پیش‌خرید کرده‌اند ممکن است برای دریافت آن کمی بیشتر صبرکنند چراکه گزارش‌های رسیده حاکی از این موضوع است که سامسونگ هنوز این نسخه‌ها را عرضه نکرده است. سامسونگ تاریخ عرضه‌ی رسمی گلکسی نوت 7 را در اروپا دوم سپتامبر (12 شهریورماه) اعلام کرده و به نظر می‌رسد در برخی از کشورها نظیر بلژیک و هلند این گوشی کمی دیرتر عرضه‌ خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال