رونمایی سامسونگ از گوشی‌های هوشمند گلکسی On7 و On5 در چین

سامسونگ در چین از دو گوشی‌هوشمند جدید خود رونمایی کرد. این دو گوشی که گلکسی On7 و On5 نام دارند دارای طراحی بسیار زیبا و جذابی هستند که ما را به یاد سری گلکسی A می‌اندازند. تنها تفاوت میان طراحی این دو سری را می‌توان به استفاده از بدنه‌ی پلاستیکی با روکش چرم در گلکسی […]

سامسونگ در چین از دو گوشی‌هوشمند جدید خود رونمایی کرد. این دو گوشی که گلکسی On7 و On5 نام دارند دارای طراحی بسیار زیبا و جذابی هستند که ما را به یاد سری گلکسی A می‌اندازند. تنها تفاوت میان طراحی این دو سری را می‌توان به استفاده از بدنه‌ی پلاستیکی با روکش چرم در گلکسی On7 و On5 نام برد. به‌ گفته‌ی سامسونگ این دوگوشی دارای بدنه‌ای بسیار نازک و حاشیه‌ی نمایشگر بسیار کم خواهند بود.

گلکسی On7 دارای نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 720p است. این گوشی دارای پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی Cortex-A53 بوده و از رم 1.5 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسوری 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن هم دارای سنسوری 5 مگاپیکسلی هست. گلکسی On7 دارای حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی خواهد بود. این گوشی از نسل چهارم اینترنت همراه LTE نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات منتشر شده از این گوشی می‌توان به باتری 3000 میلی‌آمپری اشاره کرد و اندروید 5.1.1 هم به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی نصب خواهد بود. این گوشی در دو رنگ نقره‌ای و سفید عرضه خواهد شد.

رونمایی سامسونگ از گوشی‌های هوشمند گلکسی On7 و On5 در چین

برادر کوچک‌تر این گوشی گلکسی On5 نیز دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 720p‌ است. این گوشی نیز همانند گلکسی On7 دارای چهار پردازنده‌ی 1.2 گیگاهرتزی Cortex-A7 بوده و از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 هم برخوردار است. همانند برادر بزرگ‌ترش، این گوشی نیز از رم 1.5 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه، LTE، می‌توان از دیگر مشخصات این گوشی نام برد. گلکسی On5 اندروید لالی‌پاپ را اجرا خواهد کرد و از باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپری برخوردار است.

هر دو گوشی به زودی در کشور چین فروش خود را آغاز خواهند کرد و گلکسی On5 نیز در آینده‌ای نه چندان دور در کشور هند نیز به فروش می‌رسد. سامسونگ هنوز اطلاعات بیشتری مبنی بر عرضه‌ی جهانی این گوشی منتشر نکرده است. قیمت گوشی گلکسی On5 تنها 150 دلار بوده در حالی که برادر بزرگ‌ترش قیمتی 200 دلاری خواهد داشت.

رونمایی سامسونگ از گوشی‌های هوشمند گلکسی On7 و On5 در چین

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال