اولین تصاویر از گوشی‌هوشمند Galaxy S6 mini لو رفت!

  پس از اینکه کمپانی ال‌جی پرچم‌دار G4 را عرضه نمود، محصولات بسیاری را بر اساس آن معرفی و تلفن‌های زیادی را با نام‌های مختلف عرضه کرد. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ نیز قصد دارد تا همین کار را در مورد گوشی Galaxy S6 تکرار نماید و حالا تصاویر نسخه‌ی کوچکتر از این گوشی‌هوشمند یعنی Galaxy […]

 

پس از اینکه کمپانی ال‌جی پرچم‌دار G4 را عرضه نمود، محصولات بسیاری را بر اساس آن معرفی و تلفن‌های زیادی را با نام‌های مختلف عرضه کرد. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ نیز قصد دارد تا همین کار را در مورد گوشی Galaxy S6 تکرار نماید و حالا تصاویر نسخه‌ی کوچکتر از این گوشی‌هوشمند یعنی Galaxy S6 mini لو رفته که احتمالا برای شما نیز جذاب باشد.

طبق تصاویر منتشر شده، احتمالا این گوشی‌هوشمند صفحه‌نمایشی 4.7 یا 4.6 اینچی خواهد داشت اما هنوز وضوح تصویر صفحه‌نمایش آن و همچنین چیپ به کار رفته مشخص نشده است. برخی منابع از صفحه‌نمایش 2K و چیپ Exynos 7420 خبر می‌دهند اما کمی بعید به نظر می‌رسد که شاهد به کارگیری چیپ Exynos 7420 در این محصول جدید باشیم. همچنین به خاطر کوچکتر بودن و ارزان‌قیمت‌تر بودن این محصول، احتمالا صفحه‌نمایش این گوشی 1080p باشد.

Samsung Galaxy S6 Mini Appears In Leaked Photos 2

سامسونگ قصد دارد در تاریخ 13 آگوست گوشی‌های هوشمند Galaxy Note 5 و +Galaxt S6 edge را معرفی نماید و احتمال دارد در همان زمان، شاهد معرفی برادر کوچکتر این گوشی‌های هوشمند نیز باشیم.

Samsung Galaxy S6 Mini Appears In Leaked Photos 3

هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد این گوشی‌هوشمند در دست نیست اما احتمال اینکه Galaxy S6 mini همراه با دیگر گوشی‌های هوشمند معرفی شود، زیاد است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال