ویدئویی زنده از گوشی‌هوشمند گلکسی S7 اج سامسونگ پیش از معرفی رسمی منتشر شد

بر خلاف سال‌های گذشته، امسال اطلاعات چندان زیادی در مورد گوشی‌های هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 edge سامسونگ منتشر نشد و تنها چند روزیست که اخبار و تصاویر مختلفی در مورد این گوشی‌هوشمند منتشر می‌شود. حال که تنها چند ساعت تا معرفی رسمی این گوشی‌هوشمند باقی مانده است، ویدئویی زنده از Galaxy S7 edge در […]

بر خلاف سال‌های گذشته، امسال اطلاعات چندان زیادی در مورد گوشی‌های هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 edge سامسونگ منتشر نشد و تنها چند روزیست که اخبار و تصاویر مختلفی در مورد این گوشی‌هوشمند منتشر می‌شود. حال که تنها چند ساعت تا معرفی رسمی این گوشی‌هوشمند باقی مانده است، ویدئویی زنده از Galaxy S7 edge در وب‌سایت یوتیوب منتشر شده که شکل ظاهری این دستگاه را به صورت کامل به نمایش می‌گذارد.

در این ویدئوی 4 دقیقه‌ای، علاوه بر نمایش شکل ظاهری، ویژگی‌های نرم‌افزاری و کلیدی دستگاه همچون صفحه‌نمایش همیشه روشن، دوربین قدرتمند و خمیدگی بهتر صفحه‌نمایش نسبت به گذشته نیز به صورت کامل نمایش داده می‌شود.

در مورد مشخصات فنی، در این ویدئو به وضوح به صفحه‌نمایش 5.1 اینچی و صاف Galaxy S7 و صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Galaxy S7 edge اشاره می‌شود. همچنین اینطور که مشخص شده، هر دوی این گوشی‌های هوشمند به سنسورهای 12 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که در نور کم نیز عملکرد بسیار خوبی دارند. میزان گشودگی دوربین هر دو این گوشی‌ها نیز f/1.7 می‌باشد و می‌تواند نور بسیار زیادی را هنگام ثبت تصاویر جذب نماید، میزانی که می‌توان آن را بیشترین اندازه‌ی گشودگی در میان تمامی گوشی‌های هوشمندی که تا کنون تولید شده‌ است، در نظر گرفت. در این ویدئو به یک تکنولوژی جدید با نام Dual Pixel نیز اشاره شده که به کمک آن، سرعت فوکوس دوربین به شکل قابل توجهی افزایش می‌نماید. همینطور این گوشی‌هوشمند به لطف وجود درگاه هیبریدی سیم‌کارت، حالا از کارت حافظه‌ی microSD نیز پشتیبانی می‌نماید.

همانطور که پیشتر نیز اشاره کرده بودیم، این گوشی‌هوشمند امکانات بسیار زیادی خواهد داشت و ویژگی‌های نرم‌افزاری Edge نیز به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. حالا امکان کار کردن نرم‌افزارهای توسعه داده شده توسط توسعه‌دهندگان خارجی نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند به خاطر این موضوع، از امکانات بسیاری بیشتری نیز بهره‌مند شوند. پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو را خود در ادامه مشاهده نمایید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/qaZgb[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال