کاهش 30 درصدی سود سامسونگ بخاطر تجربه تلخ گلکسی نوت 7

بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند به علت مشکلاتی که پیرامون جدیدترین پرچم‌دارش به وجود آمد با کاهش 30 درصدی سود مواجه شده است. سود عملیاتی شرکت سامسونگ در سه ماهه‌ی سوم سال 2016 4.6 میلیارد دلار بود که نسبت به سود عملیاتی سه ماهه‌ی دوم که 6.4 میلیاد دلار بوده با کاهش شدیدی مواجه شده است. این […]

بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند به علت مشکلاتی که پیرامون جدیدترین پرچم‌دارش به وجود آمد با کاهش 30 درصدی سود مواجه شده است. سود عملیاتی شرکت سامسونگ در سه ماهه‌ی سوم سال 2016 4.6 میلیارد دلار بود که نسبت به سود عملیاتی سه ماهه‌ی دوم که 6.4 میلیاد دلار بوده با کاهش شدیدی مواجه شده است. این سود عملیاتی که سامسونگ در سه‌ماهه‌ی اخیر از خود به ثبت رسانده، کمترین سود عملیاتی این شرکت طی دو سال گذشته بوده و به همین علت سامسونگ رسما پیش‌بینی‌های خود را مبنی بر درآمد این شرکت در سال 2016 تغییر داده است.

باتمامی این آمار و ارقام، بخش موبایل سامسونگ همچنان سوددهی قابل توجهی داشته و توانسته 87 میلیون دلار برای این شرکت سوددهی داشته باشد هرچند این آمار از سال 2008 تاکنون برای این شرکت سابقه نداشته است. به‌هر‌حال توقف تولید گلکسی نوت 7 میلیون‌ها دلار خسارت به کره‌ای‌ها وارد خواهد کرد و سهام این شرکت نیز با کاهش شدیدی مواجه خواهد شد.

خوشبختانه دیگر بخش‌های سامسونگ همچنان به سوددهی کامل خود ادامه داده‌اند؛ حافظه‌های جانبی و پنل‌های نمایشگر دو بخش موفق سامسونگ در گوشی‌های‌هوشمند به شمار می‌آیند و نیازی نیست که دیگر در مورد باتری‌های تولیدی این شرکت صحبتی کنیم!

سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرده که به تولید پرچم‌داران جدید خود ادامه خواهد داد و سعی بر این خواهد داشت تا بتواند اعتماد کاربران خود را بار دیگر جلب کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال