فراخوانی گلکسی نوت 7 یک میلیارد دلار برای سامسونگ هزینه خواهد داشت

از هفته‌ی سوم آگوست و زمانی که سامسونگ عرضه‌ی گلکسی نوت 7 را آغاز کرده، تا کنون 2.5 میلیون دستگاه از این گوشی‌هوشمند در اختیار فروشندگان قرار گرفته و حالا سامسونگ باید تمامی این دستگاه‌ها را به خاطر مشکلات باتری که به تازگی متوجه آنها شده است، مرجوع سازد. سامسونگ سعی کرده تا نهایت رضایت […]

از هفته‌ی سوم آگوست و زمانی که سامسونگ عرضه‌ی گلکسی نوت 7 را آغاز کرده، تا کنون 2.5 میلیون دستگاه از این گوشی‌هوشمند در اختیار فروشندگان قرار گرفته و حالا سامسونگ باید تمامی این دستگاه‌ها را به خاطر مشکلات باتری که به تازگی متوجه آنها شده است، مرجوع سازد.

سامسونگ سعی کرده تا نهایت رضایت مشتریان را جلب نموده و این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده تا در صورت عدم رضایت آنها از این دستگاه، تمام پول را به آنها بازگرداند. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند به صورت کاملا رایگان، باتری دستگاه خود را با مدل‌های جایگزین تعویض نمایند. با اینکه مشخص نشده بود که انجام چنین کاری چه هزینه‌ای می‌تواند برای سامسونگ داشته باشد، آقای Dong-Jin Koh با انتشار اطلاعاتی در مورد رقم مربوط به این کار، هزینه‌ی سامسونگ در رابطه با بازگردانی دستگاه‌های گلکسی نوت 7 را اعلام کرده است.

این تحلیلگر مشهور در مصاحبه‌ای که با Bloomberg داشته، پیش‌بینی نموده که سامسونگ برای فراخوانی دستگاه‌های گلکسی نوت 7، نزدیک به یک میلیارد دلار هزینه خواهد کرد. هر چند، بسیاری از افراد معتقد هستند که اگر سامسونگ این هزینه‌ها را در زمان فعلی پرداخت کند، می‌تواند بسیار بهتر از این باشد که در آینده به برند این شرکت و اعتبار آن لطمه‌ای وارد شود. شاید یک تحلیلگر تنها بگوید که این شرکت با پرداخت پول، توانسته مشکل به وجود آمده را حل کند، اما خریداران این موضوع را اینگونه به خاطر نسپارده و همیشه به یاد خواهند داشت که سامسونگ به خاطر مشکلاتی که دستگاهش داشته، مجبور به بازگردانی آنها شده است.

به هر صورت پرداخت هزینه در همین ابتدا می‌تواند بهترین کار باشد چرا که ممکن است در آینده دیگر سازندگان نیز از این موضوع به نفع خود استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال