ْسامسونگ باتری‌های انعطاف‌ پذیر Stripe و Band را معرفی کرد

هنگامی که صحبت از گجت‌های پوشیدنی می‌شود، کمبود شارژ باتری و به اتمام رسیدن‌ آن‌ها مهم‌ترین نگرانی کاربران را شامل‌ می‌شود. ساعت‌های‌هوشمند دارای ویژگی‌های بسیار خوبی هستند که هرکسی را ترغیب به خرید آن‌ها می‌کند اما هنگامی که به میزان نگه‌داری شارژ باتری فکر می‌کنیم ممکن است از خریدن آن‌ها پشیمان شویم. به‌هرحال محدودیت‌های زیادی […]

هنگامی که صحبت از گجت‌های پوشیدنی می‌شود، کمبود شارژ باتری و به اتمام رسیدن‌ آن‌ها مهم‌ترین نگرانی کاربران را شامل‌ می‌شود. ساعت‌های‌هوشمند دارای ویژگی‌های بسیار خوبی هستند که هرکسی را ترغیب به خرید آن‌ها می‌کند اما هنگامی که به میزان نگه‌داری شارژ باتری فکر می‌کنیم ممکن است از خریدن آن‌ها پشیمان شویم. به‌هرحال محدودیت‌های زیادی از جمله ظاهر ساعت می‌تواند بر روی به کارگیری باتری مناسب در گجت تاثیر بگذارد. برای مثال ساعت‌های مربع شکل نیاز به باتری مربع شکل و ساعت‌های گرد نیاز به باتری‌های گرد دارند. شرکت‌های بسیاری در تلاشند تا این مشکلات را از ساعت‌های‌هوشمند برطرف کنند و یکی از این شرکت‌ها هم سامسونگ بوده است.

اوایل هفته بود که سامسونگ در رویداد InterBattery از دو باتری انعطاف‌پذیر خود برای ساعت‌های هوشمند رونمایی کرد. این دو باتری که Band و Stripe نام گرفته‌اند می‌توانند تا حدود بسیار زیادی در بهبود شارژ باتری گجت‌های پوشیدنی کمک کنند.

اولین باتری معرفی شده Stripe نام دارد که شکلی نوارمانند نیز برخود گرفته است. این باتری می‌تواند به هر شکلی که کاربر بخواهد درآید و با بدن کاربر سازگاری کامل دارد. برای مثال این باتری می‌تواند بر روی مچ دست کاربر بسته شود و در ساعت‌های هوشمند استفاده شود و یا اینکه در دیگر گجت‌های پوشیدنی از جمله گردنبند و تی‌شرت هم مورد استفاده قرار بگیرد. باوجود اینکه این باتری دارای ظرفیت بیشتری نسبت به باتری‌های معمولی است، تنها 0.3 میلی‌متر ضحامت دارد.

باتری دوم معرفی شده که مخصوص ساعت‌های هوشمند نیز ساخته شده، Band نام گرفته که همان‌طور که از نام آن پیداست شکلی بند مانند دارد. به گفته‌ی سامسونگ، این باتری طوری طراحی شده که می‌تواند در بند‌های ساعت‌های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد. با استفاده از باتری Band امکان استفاده از 50 درصد ظرفیت بیشتر در باتری فراهم آمده است. همچنین باتری Band سامسونگ توانست پس از 50هزاربار خم شدن باز هم به کار خود ادامه‌ و شارژ مناسبی را به کاربر ارائه دهد.

سامسونگ هنوز اطلاعات بیشتری را در مورد تولید این باتری‌ها و نحوه‌ی استفاده در گجت‌های پوشیدنی منتشر نکرده است. آیا ساعت‌های هوشمند بعدی سامسونگ از این تکنولوژی استفاده خواهند کرد یا خیر؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال