شایعه: سامسونگ از آ لیاژ منیزیم در گلکسی اس 7 استفاده می‌کند

شایعات جدید منتشر شده در کره‌‌ی جنوبی اطلاعاتی را در مورد مواد بکار رفته در پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 را فاش کرده‌اند. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد  از آلیاژ منیزیم در بدنه‌ی  گلکسی اس 7 استفاده کرده تا بتواند از قابلیت‌های این عنصر شیمیایی استفاده کند. سامسونگ برای اولین بار در گلکسی […]

شایعات جدید منتشر شده در کره‌‌ی جنوبی اطلاعاتی را در مورد مواد بکار رفته در پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 را فاش کرده‌اند. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد  از آلیاژ منیزیم در بدنه‌ی  گلکسی اس 7 استفاده کرده تا بتواند از قابلیت‌های این عنصر شیمیایی استفاده کند.

سامسونگ برای اولین بار در گلکسی اس 6  خود از آلومینیوم استفاده کرد. حال اگر سامسونگ در پرچمدار بعدی خود هم نیز از منیزیم استفاده کند، این گوشی به اولین گوشی کاملا فلزی سامسونگ تبدیل خواهد شد.

گلکسی اس 6 تنها دارای فریم فلزی بود و سامسونگ از شیشه برای پوشش بدنه‌ی پشتی گوشی استفاده کرده بود. منیزیم وزن بسیار سبک‌تری نسبت به آلومینوم داشته و همچنین دارای مقاومت بیشتری است. این آلیاژ حدود 2.8 برابر محکم‌تر بوده و حدود 65 درصد نیز وزن کمتری دارد و حرارت کمتری را به خود جذب می‌کند؛ در نتیجه می‌تواند کمک شایانی به سازندگان گوشی‌های هوشمند کند چرا که امروز داغ کردن گوشی‌ها از جمله مهم‌ترین چالش‌های سازندگان تلفن همراه می‌باشد.

انتظار می‌رود سامسونگ از گلکسی اس 7 در اوایل سال 2016 میلادی رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال