سامسونگ با معرفی Notebook Odyssey به دنیای گیمینگ بازگشت

سامسونگ چند سالی است که کامپیوترهای شخصی بسیار خوبی برای کاربران خود طراحی و عرضه می‌کند ولی شاید موردی که در این چند ساله به آن کمتر توجه شده است، گیمرها و لپ‌تاپ‌هایی برای آن‌ها باشد که البته امروز شاهد تغییر این رویه هستیم. شرکت سامسونگ با معرفی نوت‌بوک جدید خود به نام Odyssey که نخستین لپ‌تاپ […]

سامسونگ چند سالی است که کامپیوترهای شخصی بسیار خوبی برای کاربران خود طراحی و عرضه می‌کند ولی شاید موردی که در این چند ساله به آن کمتر توجه شده است، گیمرها و لپ‌تاپ‌هایی برای آن‌ها باشد که البته امروز شاهد تغییر این رویه هستیم. شرکت سامسونگ با معرفی نوت‌بوک جدید خود به نام Odyssey که نخستین لپ‌تاپ اختصاصی برای گیمرها می‌باشد، قصد ورود به این دنیا را دارد. این دستگاه در دو مدل با صفحه‌نمایش‌های 15.6 اینچی و 17.3 اینچی عرضه خواهد شد.

بدون شک لپ‌تاپ 15.6 اینچی این مدل قابلیت جابجایی بیشتری نسبت به مدل 17.3 اینچی دارد. طراحی بدنه‌ی این دستگاه به رنگ مشکی انجام شده است که نور پس زمینه‌ی قرمز جلوه‌ای خاص به آن می‌دهد. در اطراف این دستگاه پورت‌های ارتباطی آن شامل یک پورت USB 3.0، دو پورت USB 20، پورت HDMI و پورت اترنت وجود دارند. این دستگاه وزنی در حدود 2.4 کیلوگرم دارد که امکان جابجایی آسان آن برای کاربر فراهم می‌باشد.

Samsung Notebook Odyssey

Samsung Notebook Odyssey

همانند لپ‌تاپ Notebook 9 که آن هم در امروز و در CES معرفی شد، Notebook Odyssey نیز از هفتمین نسل از پردازنده‌ای i7 شرکت اینتل استفاده می‌کند. با این تفاوت که در این دستگاه کاربر می‌تواند تا 32 گیگابایت رم از نوع DDR4 بروی دستگاه خود نصب کند. همچنین، این دستگاه در چند مدل با حافظه‌های داخی متفاوت عرضه خواهد شد که بیشترین آن از 256 گیگابایت از نوع SSD و 1 ترابایت از نوع HDD بهره می‌برد. در این لپ‌تاپ از یکی از قدرتمندترین کارت گرافیک‌های انویدیا به اسم GTX1050 استفاده شده است. تمامی برسی های اولیه‌ی انجام شده بروی این دستگاه خبر از عمکلرد بی‌نقص آن می‌دهند.

اگر بازهم برای اجرای بازی‌های خود نیازمند دستگاهی بزرگ‌تر هستید، نسخه‌ی 17.3 اینچی این دستگاه در اختیار شماست. این لپ‌تاپ با نور زمینه‌ی کیبورد چند رنگه و روشنایی صفحه‌نمایش به اندازه‌ی 300 نیت عرضه خواهد شد.

هنوز برای اظهار نظر درمورد این دستگاه کمی زود است ولی به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قدم اول در ورود به دنیای لپ‌تاپ‌های گیمینگ را محکم برداشته است. قیمت نسخه‌ی 15.6 اینچی آن از 1199 دلار آغاز می‌شود و فروش آن نیز از ماه آینده آغاز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی 17.3 اینچی این لپ‌تاپ گیمینگ چه زمانی عرضه خواهد شد. تنها میدانیم که این دستگاه صفحه‌نمایشی 17.3 اینچی داشته و با قابلیت پشتیبانی از حداکثر 64 گیگابایت رم از نوع DDR4 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال