سامسونگ بر روی اسکنر اثر انگشت اختصاصی خود کار می‌کند

سامسونگ تقریبا اکثر قطعات گوشی‌های‌هوشمند را برای دیگر تولیدکنندگان می‌فرستد. حافظه‌ی رم، پردازنده، ماژول‌های فلش مموری و نمایشگر از جمله قطعاتی هستند که چشم بادامی‌های کره‌ای به خوبی آن را تولید و برای دیگر سازندگان می‌فرستند اما هنگامی که صحبت از اسکنر اثر انگشت می‌شود، کره‌ای‌ها معمولا پای خود را چندین هزار کیلومتر فراتر می‌گذارند […]

سامسونگ تقریبا اکثر قطعات گوشی‌های‌هوشمند را برای دیگر تولیدکنندگان می‌فرستد. حافظه‌ی رم، پردازنده، ماژول‌های فلش مموری و نمایشگر از جمله قطعاتی هستند که چشم بادامی‌های کره‌ای به خوبی آن را تولید و برای دیگر سازندگان می‌فرستند اما هنگامی که صحبت از اسکنر اثر انگشت می‌شود، کره‌ای‌ها معمولا پای خود را چندین هزار کیلومتر فراتر می‌گذارند و به سراغ شرکت آمریکایی Synaptics می‌روند.

حالا سامسونگ قصد دارد خود به تنهایی بر روی اسکنر اثر انگشت کار کند تا شاید بتواند آن‌ها را تولید کند. گفته می‌شود از سال گذشته بخش System LSI شرکت سامسونگ در حال کار بر روی تولید این نوع اسکنرها بوده و قرار است به زودی آن‌ها را تولید کند. دپارتمان System LSI سامسونگ معمولا بر روی پردازنده‌ها و رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ کار می‌کرده و حالا ممکن است مسئولت جدیدی به آن‌ها واگذار شود.

اگر شایعات منتشر شده در این خصوص معتبر باشند، سامسونگ از سال‌ آینده اسکنرهای اثر انگشت را در گوشی‌های پایین و میان‌رده‌ی خود به کار می‌گیرد. بعد از اینکه این اسکنرها جواب خود را به خوبی پس دادند به سراغ پرچم‌داران خود می‌رود و سپس قصد دارد تا برای دیگر سازندگان نیز آن‌ها را تولید کند. حالا باید منتظر بمانیم تا مشخص شود آیا سامسونگ به راستی قصد تولید اسکنرهای اثر انگشت را دارد یا خیر؟ فعلا سامسونگ در این مورد مطلبی را بیان نکرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال