تصاویری غیرمنتظره از گوشی‌هوشمند ZTE Nubia Z9 منتشر شد

این روزها تصاویر زیادی از پرچم‌دار جدید شرکت ZTE یعنی Nubia Z9 منتشر می‌شود که هیچ‌کدام، همانند تصاویری که به تازگی منتشر شده‌اند، واضح نبوده‌اند و تصویر درستی از این گوشی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دادند. اما این دو تصویر جدید که در یک برنامه‌ی تبلیغاتی تلویزیونی مشاهده شده، تصویری واضح از قسمت جلویی این […]

این روزها تصاویر زیادی از پرچم‌دار جدید شرکت ZTE یعنی Nubia Z9 منتشر می‌شود که هیچ‌کدام، همانند تصاویری که به تازگی منتشر شده‌اند، واضح نبوده‌اند و تصویر درستی از این گوشی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دادند. اما این دو تصویر جدید که در یک برنامه‌ی تبلیغاتی تلویزیونی مشاهده شده، تصویری واضح از قسمت جلویی این گوشی‌هوشمند را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

دو روز پیش نیز تصویری نه چندان واضح، از گوشی‌هوشمند ZTE Nubia Z9 به بیرون درز پیدا کرد که صفحه‌نمایش تقریبا بدون‌حاشیه‌ی آن را نشان می‌داد و خود زد‌تی‌ای نیز این موضوع را تایید کرده است. حالا شاهد لبه‌های شیشه‌ای و خمیده‌ی این گوشی‌هوشمند هستیم که به کارگیری پوشش خمیده‌ی 2.5D Glass را نشان می‌دهد.

Screen grabs from a TV ad showcase ZTE Nubia Z9 2

پرچم‌دار جدید ZTE کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ ششم می به صورت رسمی معرفی خواهد شد. شایعات نشان می‌دهند که این محصول جدید، صفحه‌نمایشی QHD داشته از 3 گیگابایت حافظه‌ی رم (و یا حتی برخی شایعات، 4 گیگابایت را تایید کرده‌اند!) و تراشه‌ی Snapdragon 810 بهره می‌برد.

همانطور که می‌بینید، سال 2015، سال رقابت چندین غول بزرگ می‌باشد و اینبار کشورهای چینی نیز آماده هستند تا سهم زیادی از بازار را در اختیار خود بگیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال