به‌روزرسانی امنیتی ماهانه گلکسی اس 6 اج منتشر شد

ارائه‎ی به‎روزرسانی امنیتی ماهیانه‎ی گوشی گلکسی اس 6 اج سامسونگ برای ماه مرداد شروع شده است. این آپدیت که 63 مگابایت حجم دارد و در حال حاضر برای واحدهای فروخته شده در کشور هند ارائه شده است، نسخه‎ی فریم‎ویر را به G925IDVS3EPH2 افزایش خواهد داد. باید اشاره داشت که به دنبال این به‎روزرسانی یک “بسته‎ی […]

ارائه‎ی به‎روزرسانی امنیتی ماهیانه‎ی گوشی گلکسی اس 6 اج سامسونگ برای ماه مرداد شروع شده است. این آپدیت که 63 مگابایت حجم دارد و در حال حاضر برای واحدهای فروخته شده در کشور هند ارائه شده است، نسخه‎ی فریم‎ویر را به G925IDVS3EPH2 افزایش خواهد داد.

به‌روزرسانی امنیتی ماهانه گلکسی اس 6 اج منتشر شد

باید اشاره داشت که به دنبال این به‎روزرسانی یک “بسته‎ی اصلاحی برای آسیب‎پذیری مهم امنیتی” ارائه خواهد شد. ولی گزارش تغییر این به‎روزرسانی جزئیاتی در رابطه با آسیب‎پذیری مورد نظر مطرح نکرده است، از جمله این‎که مربوط به نقص امنیتی اخیرا مطرح شده‎ی QuadRoot می‎شود یا خیر.

در هر صورت، این آپدیت هم‎چنین در بحث عملکرد گوشی گلکسی اس 6 اج بهبودهایی ایجاد خواهد کرد و یکسری تغییرات و بهینه‎سازی‎ها نیز با خود به همراه خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که آیا گوشی گلکسی اس 6 نیز هم‎چنین آپدیتی دریافت خواهد کرد یا نه.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال