اخبار روز اول رویداد مایکروسافت 2015 Build

رویداد رسمی مایکروسافت در سال 2015 برای توسعه دهندگان از دیروز شروع شده و تا تاریخ اول می ادامه دارد. این رویداد تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه دهندگان گذاشته است به همین دلیل ممکن است توجه هر کسی را به خود جذب نکند. در قسمت راهروی این رویداد خوردنی‌های مختلفی از جمله قهوه، خوراک‌های مختلف نظیر اسنک و … پیدا می‌شود که توسعه‌ دهند‌گان را همزمان با یادگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها سرگرم می‌کند.

رویداد رسمی مایکروسافت در سال 2015 برای توسعه دهندگان از دیروز شروع شده و تا تاریخ اول می ادامه دارد. این رویداد تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه دهندگان گذاشته است به همین دلیل ممکن است توجه هر کسی را به خود جذب نکند. در قسمت راهروی این رویداد خوردنی‌های مختلفی از جمله قهوه، خوراک‌های مختلف نظیر اسنک و … پیدا می‌شود که توسعه‌ دهند‌گان را همزمان با یادگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها سرگرم می‌کند.

در روز اول این نمایشگاه می‌توان گفت که هدست واقعیت مجازی مایکروسافت به نام HoloLens غایب بزرگ این رویداد بود. این بدان معنا نیست که هیچ اثری از این هدست در روز اول نبود بلکه تمامی نسخه‌های موجود در روز اول به صورت آزمایشی قرار گرفته بودند. در کل دو بخش برای هدست HoloLens مایکروسافت تعبیه شده. یک بخش برای توسعه دهندگان قرار گرفته تا به نکات ریز این هدست پی ببرند و بخش دیگر نیز برای رسانه‌های خبری قرار داده شده است.

در بخش رسانه‌های خبری HoloLens مایکروسافت اجازه‌ی عکس برداری و فیلم برداری را به هیچ کدام از رسانه‌ها نداده و قول تجربه‌ی ناب هدست HoloLens را به زودی به کاربرانش داده است اگر چه برای تحقق این امر باید منتظر بمانیم.

یکی دیگر از نمایش‌های مایکروسافت ارائه‌ی ویندوز 10 بر روی کامپیوتر کوچک Raspberry Pi بوده است. مایکروسافت در این رویداد ویندوز 10 را بر روی Raspberry Pi به نمایش گذاشته است. همانطور که می‌دانید Raspberry Pi یک بردی به اندازه‌ی بسیار کوچک است که با داشتن پردازنده قابلیت اجرای ویندوز 10 را خواهد داشت. این برد رقیبانی همچون ntel Edison یا Intel Galileo را در سر راه خود می‌بیند.

اخبار روز اول رویداد مایکروسافت Build

در بخش دموی نمایشگاه نیز برنامه‌های مختلفی نظیر Microsoft Edge, Kinect, و Project Astoria به توسعه دهندگان نشان داده شد. Project Astoria که به پروژه‌ی A نیز معروف است به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا کد‌های برنامه نویسی شده‌ی برنامه‌های مختلف اندروید را به ویندوز بیاورند.

اخبار روز اول رویداد مایکروسافت Build

مایکروسافت علاوه بر نمایش تکنولوژی‌های مختلف در روز اول کاری این نمایشگاه، مسابقه‌ای نیز برای برنامه نویسان تهیه کرده. در این مسابقه به کسانی که بتوانند به بهترین شکل ممکن خود را نشان دهند جایزه‌های مختلفی نظیر تی‌شرت و لوازم جانبی دیگر داده می‌شود.

اخبار روز اول رویداد مایکروسافت Build

روز دوم کنفرانس بیلد مایکروسافت امروز آغاز شده و احتمالا شاهد برنامه‌های جانبی مختلفی برای ویندوز خواهیم بود. مورد انتظار‌ترین برنامه شاید Office و مورد انتظار‌ترین سخت افزار نیز شاید هدست واقعیت مجازی HoloLens باشد. با تک نیوز و جدیدترین اخبار کنفرانس Build مایکروسافت همراه باشید.

اخبار روز اول رویداد مایکروسافت Build

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال