تصاویر جدید گلکسی نوت 5 عدم امکان تعویض باتری و نبود درگاه Micro SD را تایید می‌کند

اگر شما هم بر خلاف شایعات گذشته مقداری امید در گلکسی نوت 5 داشته‌اید و انتظار داشتید که این گوشی به سنت خود پایدار بوده باشد، سخت در اشتباه بوداید. تصاویر جدید منتشر شده از گلکسی نوت 5 عدم امکان تعویض باتری و همچنین عدم وجود درگاه میکرو SD را تایید می‌کند. سری نوت سامسونگ […]

اگر شما هم بر خلاف شایعات گذشته مقداری امید در گلکسی نوت 5 داشته‌اید و انتظار داشتید که این گوشی به سنت خود پایدار بوده باشد، سخت در اشتباه بوداید. تصاویر جدید منتشر شده از گلکسی نوت 5 عدم امکان تعویض باتری و همچنین عدم وجود درگاه میکرو SD را تایید می‌کند. سری نوت سامسونگ همیشه از لحاظ طراحی شباهت زیادی به پرچمداران سری S این کمپانی داشته است. گلکسی نوت 5 نیز قرار است راه گلکسی اس 6 را پیش بگیرد و از بدنه‌ای فلزی بهره مند شود اما این بدنه باعث به وجود آوردن مشکلاتی از نظیر باتری غیر قابل تعویض می‌شود.

هنگامی که سامسونگ گلکسی اس 6 را با طراحی جدیدش معرفی کرد همگی می‌دانستیم که گلکسی نوت 5 نیز از همان گوشی پیروی می‌کند. اگر چه بسیاری نیز انتظار داشتند سامسونگ در طی این مدت تغییراتی را در گلکسی نوت 5 به وجود آورد یا حداقل دو نسخه از این گوشی را معرفی کند که در یکی باتری قابل تعویض و در دیگری بدنه‌ای فلزی با باتری غیر قابل تعویض قرار بگیرد.

تصاویر جدید گلکسی نوت 5 عدم امکان تعویض باتری و نبود درگاه Micro SD را تایید می‌کند

حال تصاویر جدید منتشر شده تا حدودی تمامی شایعات گذشته را تایید می‌کند و دیگر جای بحثی را باز نمی‌گذارد. این تصاویر که به احتمال زیاد گلکسی نوت 5 می‌باشند نشان می‌دهد که سامسونگ کمترین تغییراتی را از لحاظ ظاهری نسبت به گلکسی اس 6 در گلکسی نوت 5 ایجاد کرده است. شاید بزرگ‌ترین تغییر را بتوان همان سایز بزرگ‌تر نمایشگر گوشی دانست که امری طبیعی است.

علاوه بر تصاویر منتشر شده اطلاعات جدیدی نیز از این گوشی منتشر شده است. آخرین اطلاعات منتشر شده نشان از باتری 3000 میلی آمپری برای گلکسی نوت 5 می‌دهد. سامسونگ حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی را برای این گوشی در نظر گرفته است. شاید گلکسی نوت 5 دارای درگاه Micro SD نباشد اما سامسونگ سه نسخه‌ی 64،32 و 128 گیگابایتی از این گوشی را روانه بازار می‌کند تا کاربرانش مشکلی از لحاظ فضای ذخیره سازی نداشته باشند.

بدون شک شما کاربران در موفقیت گوشی‌های سامسونگ نقش بزرگی را بازی می‌کنید و این شما هستید که باید تصمیم بگیرید آیا عدم قابل تعویض بودن باتری و عدم وجود درگاه Micro SD ارزش ظاهری زیبا از گلکسی نوت 5 را دارد؟ شما چه فکر می‌کنید؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال