عرضه Xperia XR و Xperia X Compact سونی اوایل مهرماه آغاز خواهد شد

بر اساس توئیتی (در بالا مشاهده می‎کنید) که کاربری به اسم @Ricciolo1 منتشر کرده است، شرکت سونی قصد دارد در اوایل مهرماه دو گوشی‎هوشمند به اسم Xperia XR (که به اسم XZ نیز شناخته می‎شود) و Xperia X Compact روانه‎ی بازار کند. توئیت مذکور اشاره به این دارد که این شرکت در آن تاریخ (3 […]

بر اساس توئیتی (در بالا مشاهده می‎کنید) که کاربری به اسم @Ricciolo1 منتشر کرده است، شرکت سونی قصد دارد در اوایل مهرماه دو گوشی‎هوشمند به اسم Xperia XR (که به اسم XZ نیز شناخته می‎شود) و Xperia X Compact روانه‎ی بازار کند. توئیت مذکور اشاره به این دارد که این شرکت در آن تاریخ (3 مهرماه) محصول Style Covers خود را ارائه می‎دهد و به دنبال آن می‎افزاید “آن‎ها تنها نیستند”. جمله‎‎ی آخر این کاربر به نظر می‎رسد اشاره به این داشته باشد که گوشی‎های جدید در همان روز عرضه خواهند شد. این دو گوشی انتظار می‎رود که در طول نمایشگاه IFA و رویداد رسانه‎ای این شرکت در آن در 13 شهریور رونمایی شوند.

وب‎سایت خود شرکت سونی وجود گوشی Xperia XR را (گرچه تحت اسم XZ) و Xperia X Compact را تایید می‎کند. گوشی دوم حافظ سنت سونی در ارائه‎ی یک گوشی جمع‎جور با داشتن مشخصات فنی یک پرچم‎دار است. انتظار می‎رود که گوشی X Compact یک نمایشگر 4.6 اینچی با رزولوشن نامعلوم داشته باشد. چیپست آن اسنپ‎دراگون 820 به همراه یک پردازنده‎ی 8 هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی آندرنو 520 خواهد بود. در بحث دوربین یک سنسور 23 مگاپیکسلی در پشت و برای گفتگوهای ویدئویی و گرفتن تصاویر سلفی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو استفاده خواهد داشت. در بخش باتری نیز از یک باتری با گنجایش 2700 میلی‎آمپری استفاده می‎شود و شاهد بکارگیری پورت یو‎اس‎بی Type-C نیز خواهیم بود.

گوشی Sony Xperia XZ انتظار می‎رود یک نمایشگر 5.2 اینچی خمیده با شیشه‎ی دو بعدی و پورت و‎اس‎بی Type-C داشته باشد. طبق سابقه‎ی سونی، چیپست و دوربین این گوشی باید با مدل Compact یکی باشد. و بر خلاف اسمی که دارد گوشی X Compact بر اساس مشخصات گوشی Xperia XZ ساخته خواهد شد نه Xperia X.

وب‎سایت سونی هم‎چنین اشاره به این دارد که این دو گوشی جدید تصاویری می‎گیرند که “تار” نخواهند بود. این گفته می‎تواند نشان از این داشته باشد که برای اولین بار سونی دوربین پشتی گوشی‎های خود را با قابلیت رفع لرزش اپتیکال تصویر تولید خواهد کرد. نمایشگاه IFA در هفته‎ی آینده اطلاعات بیشتری در این خصوص می‎تواند به استحضار ما و شما برساند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال