مشخصات تایید شده گوشی Mi 5s شیائومی منتشر شد

هیجان شکل گرفته حول گوشی Mi 5s شیائومی هم‎چنان رو به افزایش است، و در روزهای گذشته تیزر تبلیغاتی گوشی Mi 5s شیائومی منتشر شده بود که در آن دوربین دوگانه‎ای به چشم می‎خورد. حالا به دنبال آن تصویر دیگری منتشر شده است که استفاده از دو دوربین را تایید می‎کند. این تصویر هم‎چنین یک […]

هیجان شکل گرفته حول گوشی Mi 5s شیائومی هم‎چنان رو به افزایش است، و در روزهای گذشته تیزر تبلیغاتی گوشی Mi 5s شیائومی منتشر شده بود که در آن دوربین دوگانه‎ای به چشم می‎خورد. حالا به دنبال آن تصویر دیگری منتشر شده است که استفاده از دو دوربین را تایید می‎کند. این تصویر هم‎چنین یک فلاش ال‎ای‎دی دو رنگی را نیز نشان می‎دهد. هم‎چنین باید اشاره داشت که این تصویر (که در بالا مشاهده می‎کنید) نشان می‎دهد که پشت این گوشی همانند با گوشی Mi 5 شیائومی، کم کم به طرف بالا یا پایین باریک می‎شود.

به دنبال این تصویر، تصویر دیگری نیز منتشر شده است که به نظر از خود گوشی گرفته شده و بعضی از مشخصات اصلی آن را نشان می‎دهد. اگر بتوان به این تصویر استناد کرد، باید گفت که گوشی Mi 5s دارای سیستم‎عامل اندروید 6.0.1 به همراه لانچر MIUI 8 خود شیائومی خواهد بود. در بخش سخت‎افزاری سیستم‎ روی چیپ اسنپ‎دراگون 821، یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای با سرعت کلاک 2.35 گیگاهرتز و واحد پردازش گرافیکی آدرنو 530 دیده می‎شود. این گوشی دارای 6 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی 256 گیگابایتی است.

مشخصات تایید شده گوشی Mi 5s شیائومی

هم‎چنین شایعه شده است که این گوشی از یک نمایشگر 5.15 اینچی حساس به فشار (نظیر نمایشگر آیفون که از فناوری Force Touch پشتیبانی می‎کند) با دقت 1080 در 1920 استفاده می‎کند. یک حسگر اثرانگشت اولترا سونیک نیز به چشم می‎خورد که به گفته‎ی جوامع فناوری در زیر شیشه‎ی پنل جلویی استفاده شده است و به لطف وجود قابلیت از NFC، از سرویس‎ پرداخت با موبایل Mi Pay نیز پشتیبانی می‎شود.

امکان این وجود دارد که گوشی Mi 5s را در دو مدل ببینیم. مدل استاندارد که می‎تواند قیمتی معادل 300 دلار آمریکا داشته باشد. ولی مدل پلاس و پرمیموم آن یعنی Mi 5s Plus قیمتی برابر با 450 دلار آمریکا خواهد داشت. هر دوی این گوشی‎ها در روز سه شنبه، 6 مهرماه، رونمایی خواهند شد. این روز را روی تقویم خود علامت‎گذاری کنید و با تک‎نیوز همراه شوید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال