آخرین نسخه آزمایشی اندروید نوقا در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت

همین چندی پیش اخباری شنیده شد که نسخه‎ی نهایی اندروید نوقا ممکن است بسیار زودتر از موعد پیش‎بینی شده در اختیار کاربران قرار گیرد و به نظر می‎رسد ما یک قدم به عرضه‎ی کامل این سیستم‎عامل موبایل نزدیک شده‎ایم. شرکت گوگل اعلام کرده است که نسخه‎ی 5 پیش‎نمایش اندروید نوقا برای توسعه‎دهندگان در اختیار محک‎زنندگان […]

همین چندی پیش اخباری شنیده شد که نسخه‎ی نهایی اندروید نوقا ممکن است بسیار زودتر از موعد پیش‎بینی شده در اختیار کاربران قرار گیرد و به نظر می‎رسد ما یک قدم به عرضه‎ی کامل این سیستم‎عامل موبایل نزدیک شده‎ایم. شرکت گوگل اعلام کرده است که نسخه‎ی 5 پیش‎نمایش اندروید نوقا برای توسعه‎دهندگان در اختیار محک‎زنندگان بتای این سیستم‎عامل قرار خواهد گرفت و حالا این شرکت تایید کرده که این آخرین نسخه‎ی آزمایشی اندروید نوقا خواهد بود.

گوگل یک گزارش تغییر شایسته برای این نسخه‎ی نهایی از نسخه‎ی پیش‎نمایش اندروید نوقا برای توسعه‎دهندگان منتشر نکرده و بنابراین سخت بتوان گفت چه چیزی تغییر یافته، گرچه این شرکت مشکلات مشخص شده در آخرین آپدیت را لیست کرده است. البته، این به‎روزرسانی یقینا یکسری باگ‎ها را اصلاح و بهبود می‎بخشد، بنابراین امیدواریم که میزان باگ رفع شده بیشتر از میزان ابتدایی بوده باشد. نسخه‎ی 4 پیش‎نمایش اندروید نوقا برای توسعه‎دهندگان در حال حاضر API نهایی را در خود دارد، تا توسعه‎دهندگان بتوانند به آپدیت اپلیکیشن‎ها برای مطمئن شدن از عملکرد همه چیز، ادامه دهند.

گوگل همواره گفته است که قصد دارد در سه ماهه‎ی سوم سال نسخه‎ی کامل اندروید نوقا را ارائه دهد که می‎تواند در فاصله‎ی زمانی الان و انتهای ماه سپتامبر (در مهرماه) باشد. با این‎حال، این ریلیز تنها برای دستگاه‎های نکسوس پشتیبانی کننده از آن خواهد بود و مسابقه‎ای برای دیگر تولیدکنندگان مهم گوشی‎های هوشمند شکل خواهد گرفت که آپدیت‎های خود را آماده سازند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال