گوشی HTC Bolt رسماً معرفی شد؛ عدم حضور جک 3.5 میلی‌متری هدفون

بالاخره جمعه موعود فرا رسید و پس از انتشار شایعات بسیار، صبح دیروز شرکت اچ‌تی‌سی به طور رسمی از گوشی HTC Bolt رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که این گوشی در انحصار اپراتور مخابراتی اسپرینت بوده و استفاده از مودم اسنپ‌دراگون X10 LTE، یکی از پرسرعت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار خواهد بود. اچ‌تی‌سی در تولید […]

بالاخره جمعه موعود فرا رسید و پس از انتشار شایعات بسیار، صبح دیروز شرکت اچ‌تی‌سی به طور رسمی از گوشی HTC Bolt رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که این گوشی در انحصار اپراتور مخابراتی اسپرینت بوده و استفاده از مودم اسنپ‌دراگون X10 LTE، یکی از پرسرعت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار خواهد بود.

اچ‌تی‌سی در تولید بدنه محصول جدید خود از آلومینیوم استفاده کرده و می‌توان گفت اولین گوشی اندرویدی است که با کسب مجوز IP57، توانایی مقاومت در برابر آب و در عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه را دارد. نمایشگر 5.5 اینچی سوپر LCD-3 این گوشی توسط گوریلا گلس 5 محافظت شده و تصاویری با کیفیت 1440 در 2560 پیکسل به کاربر ارائه می‌دهد. چیپست اسنپ‌دراگون 810 با پردازنده هشت‌هسته‌ای و فرکانس 2 گیگاهرتز به‌عنوان قلب تپنده در این دستگاه حضور داشته و در کنار آن از 3 گیگابایت رم و 32 گیگایبایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. گفتنی است وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی در HTC Bolt امکان افزایش حافظه را تا 2 ترابایت برای کاربران علاقه‌مند فراهم کرده است.

دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب از قابلیت فوکوس لیزری PDAF، بیشینه دیافراگم 2.0 و تثبیت کننده نوری برخوردار بوده ضمن اینکه امکان فیلم‌برداری 4K به همراه کیفیت صدای عالی و پشتیبانی از تصاویر با فرمت RAW از دیگر ویژگی‌های دوربین این گوشی است. در جلو دستگاه نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی کاربران را برای گرفتن تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی یاری خواهد رساند. پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی از یک باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی و دو گزینه Power Savings Mode و Extreme Power Savings Mode امکان استفاده بهینه و حداکثری از این میزان انرژی را برای کاربران فراهم خواهد کرد. علاوه بر این موارد پورت یواس‌بی 2.0 نوع C در این گوشی وجود داشته و همچنین از قابلیت NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

اندروید 7.0 و رابط کاربری اختصاصی سنس به صورت پیش‌فرض روی این دستگاه نصب خواهد شد. بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که گوشی Bolt اچ‌تی‌سی از قابلیت Cat.9 LTE نیز پشتیبانی می‌کند که بدین معنی است که امکان تغییرات سرعت در بازه 50 تا 450 مگابیت بر ثانیه وجود خواهد داشت. علاوه بر این‌ها قابلیت ذخیره‌سازی نامحدود تصاویر به کمک Google Photos و برقراری تماس‌های ویدئویی از طریق Google Duo به‌صورت پیش‌فرض برای کاربران HTC Bolt فراهم خواهد بود.

سرانجام نیز باید بگوییم که ظاهراً شایعاتی که از عدم وجود جک 305 میلی‌متری هدفون در این گوشی حکایت داشتند، واقعیت داشته و برای گوش‌دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود باید هدفون را به درگاه یو‌اس‌بی نوع C متصل نمایید.

به نظر می‌رسد که  قیمت این گوشی چیزی در حدود 600 دلار تخمین زده شده است. گفتنی است اچ‌تی‌سی گوشی جدید خود را در دو رنگ خاص نقره‌ای یخی و مفرغ(فلزی) ارائه خواهد کرد.

تصاویر رسمی منتشر شده از گوشی HTC Bolt را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید:

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال